3. Beoordelingen B&B en herberg: Rethymno
Rethymno Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Aravanes Beoordelingsscore: 8

“Het balkon mey uitzicht op de bergen was prachtig, meditatief.”

• Aravanes Beoordelingsscore: 9

“leuke locatie om de mooie amari vallei te ontdekken. Wij maakten veel leuke fietstochten vanuit dit vertrekpunt. Prachtig zicht en rustig.”

• Philikon Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“Locatie, rustig maar toch dichtbij alles. Fijne douches, goede bedden en heerlijk fruit stond klaar voor ons.”

• Philikon Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“We hebben een heel fijn verblijf gehad. We verbleven 7 dagen met een kindje van een jaar in het verblijf. Het verblijf was hier heel goed op voorzien: er was een goed kinderbedje en een heel goede eetstoel aanwezig. Er was ook een erg goed contact met de gastvrouw. We zagen haar elke voormiddag en konden toen hele fijne babbels doen. Het verblijf is zeer goed uitgerust: vaatwasmachine, wasmachine, 2 toiletten en douches, microgolfoven, alles om zelf te koken, ... Omdat ons kindje nog dutjes moest doen hebben we veel in het zonnetje op de aangename patio gezeten. De ligging is ook ideaal: heel dicht bij de restaurants en winkeltjes (<5 min wandelen) maar toch ver genoeg om niet de drukte en het geluid te hebben. Ook het parkeren van de huurauto ging vlot: op <5 min is een gratis parking aan het voetbalveld. Als er daar geen plaats was (op marktdag) parkeerden we ons op de betaalparking aan de venitiaanse haven (10min wandelen door het oude centrum). Ook het strand is niet veraf: 15 min wandelen.”

• Heracles Hotel Beoordelingsscore: 10

“Schoon, mooie plek, lekker bed en douche. Erg aardige eigenaar die veel wist te vertellen wanneer je er naar vroeg. Heerlijk ontbijt met allemaal zelfgemaakte jams en sapjes.”

• Costas Inn Beoordelingsscore: 8

“De ligging van het dorpje Spili is ideaal voor dagtochten in de bergen en naar de Zuid-kust. De eigenaresse van Costas Inn is zeer hartelijk. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer.”

• Stavi's Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Stavi, de host, was zeer betrokken en behulpzaam!! Door ziekte hebben we niet veel kunnen ondernemen, maar er was een mooi groot terras met uitzicht. Dat maakte veel goed.”

• Philikon Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“Fantastisch verblijf , comfortabel bed , alles was aanwezig wat je ook maar nodig kon hebben . Goede , grote douche Rustige plek in het leuke , drukke centrum. Ontbijt goed geregeld. Een aanrader zeker voor de prijs in het vooseizoen .”

• Sea Front Old Town Beoordelingsscore: 10

“Hele vriendelijke eigenaar Perfecte locatie Kamer met karakter en sfeer Heel schoon”

• Agia Fotia Taverna Beoordelingsscore: 10

“De locatie, de sfeer en het uitzicht”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Rethymno

gebaseerd op 5.906 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com