Centraal Kreta Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Georgia's Garden by Omilos Hotels Beoordelingsscore: 7

“Schone kamer redelijk tot goed ontbijt”

• Eleven Boutique Suites Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer. Goede matrassen. Kleinschalig”

• T Hotel Premium Suites Beoordelingsscore: 9

“Het appartement ziet er super knap en luxe uit. Het zwembad aan je terras is heel fijn. Het personeel helpt je met alles en zijn erg vriendelijk. De locatie vonden wij geen probleem, rustig gelegen, maar met 20 minuten lopen bij het andere (drukkere) hotel of richting Bali strand. Daar zijn wat leuke restaurants en winkels. Het kleinschalige beviel ons goed en de eigenaar kende je snel persoonlijk. Er werden doorgebakken eitjes gemaakt voor onze zwangere vriendin en 0.0 biertjes besteld.”

• Nautilux Rethymno by Mage Hotels Beoordelingsscore: 10

“1)De vriendelijkheid van het personeel: men luister goed naar je, neemt de tijd en spreekt goed engels. Ook voor vertrek vraagt men persoonlijk om feedback. Ohja super bedankt voor de upgrading!! 2)De ligging: rustig maar je kunt de drukte opzoeken na een kleine wandeling over de boulevard 3)Rolstoelvriendelijk: kamers gelijkvloers en lift 4)Ontbijt: geen standaard ontbijt maar eindelijk een keer een afwisselende (gezonde)keuze 5)Kamer: zeer fijne bedden”

• Poseidon Hotel Beoordelingsscore: 10

“Na onze eilanden trips is de locatie vlakbij de haven en de luchthaven perfect. Ook de lieve gastvrouw die snel en met de juiste informatie erg vriendelijk reageerde en de eenvoudige schone kamers en ruimtes met een zeer betaalbaar ontbijtje maakte dit tot een fijne afsluiting van onze vakantie. Tevens kan ik Vardis Taverne aanraden ligt op loopafstand van het hotel en het eten is voortreffelijk. Kortom dit hotel is echt een aanrader!”

• Triton Authentic Cretan Hotel Beoordelingsscore: 6

“ruim voldoende maar brood/broodjes van mindere kwaliteit,”

• Idi Hotel Beoordelingsscore: 9

“Heel vriendelijk, heel mooi, proper”

• Menta City Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooi hotel en kort bij het centrum. (Oude stad)”

• Serita Beach Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het personeel en het eten”

• Sergios Hotel Beoordelingsscore: 5

“De ligging”