3. Hotelbeoordelingen: Rethymno
  4. Hotelbeoordelingen Panormos Rethymno
Griekenland Panormos Rethymno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Philoxenia Villas Beoordelingsscore: 9,6

“De villa was van alle gemakken voorzien. Fijne rustige locatie en mooie omgeving met prachtige stranden in de buurt.”

• Castello Domus Beoordelingsscore: 9

“De ligging is perfect alles op loopafstand”

• Casa Di Kasapa Beoordelingsscore: 9,1

“Kleinschalig appartementencomplex op een zeer goede locatie in Panormos. Moderne luxe inrichting en een heerlijk zwembad. Er is een wasmachine voor gemeenschappelijk gebruik beschikbaar.”

• Stella Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Het zwembad en locatie aan zee”

• “Alles was prima, heel goed ontbijt, comfortabel bed geweldige en vriendelijke gastvrouw Popi, wij gaan volgend jaar terug”

• Philoxenia Villas Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer verzorgde villa van alle gemakken voorzien. Erg schoon en vriendelijk personeel. Wij voelden ons hier erg thuis. Ook Panormos was een fijn dorpje met een aantal lekkere restaurantjes. Strandje op korte loopafstand. Ik schrijf nooit reviews, maar deze accommodatie verdient een 10. Mochten wij ooit terugkeren naar Kreta, komen we hier zeker terug.”

• Castello Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“De ligging van het appartement was prima, vlak bij de haven en n heel klein strand. De bakker , supermarkt en pinautomaten zijn allemaal in de buurt. Er was n heerlijke douche en het bed sliep ook heerlijk. Magda de hostess was heel erg aardig en je kon met alle vragen bij haar terecht. Wij zijn van plan om hier terug te komen”

• Sueno Villas Beoordelingsscore: 9,8

“De villa's zijn prachtig en uiterst compleet ingericht. Alle kamers hebben eigen badkamer en wasmachine. De handdoeken worden eenmaal per week verschoond. Supermarkt en leuke restaurantjes op 10 minuten lopen. Jacuzzi bij het 'grote' huis is fantastisch, wat een mooi uitzicht.”

• Akontio Apartment with Sea View Beoordelingsscore: 9

“Akontio Apartment was voor ons (koppel) een perfecte uitvalsbasis voor een weekje vakantie in het noorden van Kreta. De accomodatie heeft alle benodigdheden (wij hebben niet echt gekookt, maar alle gerei is er). Het terras met zeezicht is een plus. De auto kon simpelweg op straat staan voor het gebouw. Je zit op wandelafstand, of 1' met de auto, van het centrum van Panormos waar je voldoende goede restaurants vindt om elke dag ergens anders te eten. Toen wij er in april, mei waren, was het stadje absoluut niet druk.”

• Grecotel Marine Palace & Aqua Park Beoordelingsscore: 8,8

“Een echt familiehotel met geweldige kindershows in de avond. Kwalitatief, lekker en grieks eten. Prachtige locatie aan een mooi strandje. We zijn hier voor de 2e keer naartoe geweest, iets wat we nog nooit gedaan hebben in ons leven☺️ een echte aanrader dus met kleine kinderen! En natuurlijk niet te vergeten, gratis kamer upgrade gekregen met prachtig zicht! Ook bedankt aan de poetsvrouwen voor het goede werk.”

De 30 beste hotels in Panormos Rethymno