3. Hotelbeoordelingen: Rethymno
  4. Hotelbeoordelingen Maroulás
Griekenland Maroulás Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mela Villas Beoordelingsscore: 9,9

“Mooie, nette en schone accommodatie. Airco’s op alle kamers en een relatief groot zwembad. Grote oven, tosti-apparaat en goede Wifi. Alles aanwezig wat je nodig hebt.”

• Mela Luxury Apartments Beoordelingsscore: 9,9

“Het appartement en de omgeving zijn erg mooi. De gastvrijheid op het eiland en ook van de host is ongeëvenaard.”

• Mela Villas Beoordelingsscore: 9,9

“Het huis was proper, zeer ruim. Veel terrassen dus zowel plaats in de zon als in de schaduw. Zwembad ook heel proper en verzorgd. Contact met de eigenaars ook top!”

• Villa Spiridoula Beoordelingsscore: 8,5

“De rust en het uitzicht, eigen zwembad”

• Villa Vigles Beoordelingsscore: 9,7

“Super aardige eigenaren Veel ruimte in de woningen, waren met een gezin van 8 volwassenen en 4 kinderen en konden overal prima zitten. Mooi zwembad en prachtig uitzicht!”

• Maroulas Villa Estate Beoordelingsscore: 9,7

“Er was vrijwel alles voorzien in de villa, 12 wc rollen, douchegel en shampoo, fruit, wijn, etc.. We kregen veel meer dan we verwacht hadden.”

• Villa Elia Beoordelingsscore: 9,8

“Wat een fantastisch huis; mooi ingericht, veel ruimte en een heerlijk zwembad. Het heeft een prachtig uitzicht op de zee, de bergen en de prachtige zonsondergang. We kregen een warm welkom van Antonis met een gevulde koelkast en een overheerlijke maaltijd van zijn moeder. Antonis is een geweldige gastheer en geeft veel tips over de omgeving. De hoge beoordeling is echt terecht! Wat hebben wij genoten!!”

• Villa Elia Beoordelingsscore: 9,8

“Alles was schitterend, het vergezicht over Rethymno, de villa was prachtig.”

• Villa Saint George Beoordelingsscore: 9,8

“Prachtig ruim appartement/villa waar alles voorhanden is wat je nodig hebt. De gehele bovenverdieping huur je, beneden wonen de (lieve en aardige) eigenaren. Je kunt gebruik maken van een mooi privé zwembad en het huis heeft een enorm groot balkon met prachtig uitzicht. De villa ligt ideaal centraal voor diverse uitstapjes. We hebben, ondanks het soms wat mindere weer, genoten!”

• Kivotos Villa Beoordelingsscore: 9,8

“De totale sfeer is ons meer dan uitstekend bevallen (6 volwassenen). Om te beginnen werden we door onze zeer vriendelijke gastvrouw op een vooraf afgesproken punt opgehaald en zij begeleide ons naar het huis. Veel ruimte, olijfbomen en rust rondom het huis, prachtig onderhouden tuin met groot zwembad (iedere vroege ochtend schoongemaakt) en uitzicht op zee. Heel prive ook. Het huis is schoon en comfortabel, prima bedden. Er was gezorgd voor een eerste start, zoals brood, beleg, eieren, fruit etc. Olijfolie van het huis en zelfgemaakte jam. Heerlijk. Midden in de week werd schoongemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken. Vanaf de locatie hebben we iedere dag trips over Kreta gemaakt, steden en dorpen, alles vanuit de locatie goed bereikbaar. Ook voldoende restaurantjes. (Tips van de gastvrouw). We hebben een heerlijke week gehad.”

De 10 beste hotels in Maroulás

gebaseerd op 299 hotel reviews op Booking.com