2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Heraklion
  4. Hotellrecensioner Kalamaki
Grekland Kalamaki Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Alexander Beach Hotel Gästbetyg: 8,5

”Tystnaden Ingen onödig musik spelades Perfekt läge vid stranden Jättetrevligt rum med havsutsikt och balkong”

• Galaxias Studios Gästbetyg: 8,8

”Fantastiskt trevlig stämning, värden såg alla prata med alla delade fina utflyktsmål och följde upp samtalen vid återkomst. Tilltalar alla boende med namn. 😃😃”

• Hotel Kiklamino Gästbetyg: 9,1

”Lugnt och skönt hotell med mycket trevlig, omtänksam och gästvänlig personal, rummen var rena och fräscha. Perfekt med kylskåp på rummet, så man kunde fixa sin frukost där om man ville.”

• ”Toppen”

• Philharmonie Hotel Gästbetyg: 9,2

”Personal..mat. rummet”

• Psiloritis Gästbetyg: 8,1

”Ett utmärkt välkomnande och hotellet med de stora öppna terasserna passade oss perfekt med 8 personer i sällskapet. Gav tillfälle till fint umgänge med övriga gäster både morgon och kväll. 40 meter från stranden med dess promenad. 60 meter till torget med bra restauranger och supermarket. Helt enkelt toppen bra på alla sätt. Vi klarade till och med ut ett jordskalv utan anmärkningar.”

• ”Nytt, fint och fräscht boende med hög standard. Sköna sängar. Bra dusch. Välutrustat kök. Trevlig uteplats där vi intog frukost. Lugnt område nära havet, restauranger och affärer. Trevligt bemötande vid ankomst. Bra service.”

• Philharmonie Hotel Gästbetyg: 9,2

”Bra pool, hjälp med att boka transfer + hyrbil”

De 30 bästa hotellen i Kalamaki