2. Hotellrecensioner Sydafrika
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Västra Kapprovinsen
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Hermanus
Sydafrika Hermanus Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Mycket stora trevliga välstädad rum. Trevlig personlig service. God nylagad frukost. Bra parkeringsmöjligheter utanför dörren. Takterrass med utsikt över strand och hav. Nära till Grotto Beach och Hermanus Cliff Path.”

• Walker Bay Manor Mansion Gästbetyg: 9

”Mycket bra frukost men ont om plats vid regn eller dåligt väder.”

• ”Vi gillade det varma välkomnandet och den fina introduktionen av boendet och Hermanus och omgivningen. Natasha tog så väl hand om oss tillsammans med sin personal och såg till att vi hade det bra. Läget är perfekt med härlig utsikt över havet och promenadavstånd till restauranger och bad. För den som hellre badar i pool fanns en härligt uppvärmd pool att nyttja 24 timmar om dygnet med respekt för andra gäster, poolområdet och honestybaren bildade ett perfekt tillhåll. Rummen är väl inredde med personlig prägel och med underbara sängkläder och handdukar, morgonrockar m.m. Hela fastigheten känns också väldigt säker och tillgänglig för gästerna vilket gjorde att man kände sig som hemma. Frukosten var jättefin med allt man kan önska.”

• Nautilus Guest House Gästbetyg: 9

”Läget, trevligt med gäster från alla håll o länder”

• ”Bra läge. Rent. Trevlig trädgård med pool.”

• Pelagus Guest House Gästbetyg: 8,9

”Charmigt och bra läge Fin frukost”

• The Lily House Gästbetyg: 8,9

”Exelent”