2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Florida
  4. Hotelbeoordelingen Melbourne
Verenigde Staten Melbourne Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hilton Melbourne Beoordelingsscore: 8,1

“Mooi comfortabel hotel met goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met keuze uit continental, of warm ontbijt of a la carte”

“Ruime kamer”

• Super 8 by Wyndham Melbourne Beoordelingsscore: 8

“Kamer was netjes en schoon. Om uiteten te gaan raad ik jullie restaurant Meg O Malley's aan. Een harstikke leuke Irish tent.”

• “Personeel heel vriendelijk , in de springbreak was het gezellig druk. Het strand was top maar toen wij er waren waaide het flink met hierdoor hoge golven, leuke bar en met ook buiten eten onder een mooi rieten afdak. Ik snapte het ontbijt concept niet deze is: a la cart.”

• “Goede locatie in centrum Ruime en schone kamers Goed ontbijt Mooi uitzicht op dakterras Vlotte Valet parkeergarage”

• Hyatt Place Melbourne Airport, Fl Beoordelingsscore: 9,1

“De faciliteiten en de rekening aan het einde (deze was zelf goedkoper). De service, de medewerkers.”

• Super 8 by Wyndham Melbourne Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer, goed bed, goeie douche en schoon.”

• La Quinta by Wyndham Melbourne Viera Beoordelingsscore: 6,4

“Betaalbaar hotel op 40 minuten rijden van Kennedy Space Center.”

• Super 8 by Wyndham Melbourne Beoordelingsscore: 8

“Behoorlijk goed voor een Super 8 motel en dat is voornamelijk te danken aan de toewijding en inzet van het personeel. Over het strand kunnen we niet veel zeggen, we waren op doorreis maar de kamer was groot, bedden prima en wij vonden het behoorlijk rustig. Ja het ligt aan een highway maar niet aan een snelweg. Ontbijt is simpel maar gooi wat brood in de rooster, verse koffie, kaasspread of boter er op en je kunt weer even door. Nee het is geen Van de Valk ontbijt maar hallo alle waar naar zijn geld”

• Radisson Suite Hotel Oceanfront Beoordelingsscore: 8,1

“Fijne locatie en een goed bed”

De 25 beste hotels in Melbourne