2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Marmara
  4. Hotelbeoordelingen Istanbul
  5. Beoordelingen van The Halich Hotel Istanbul Karakoy - Special Category

Beoordelingen over The Halich Hotel Istanbul Karakoy - Special Category 4 sterren

Emekyemez, Tersane Caddesi No:102, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkije

#365 van de 2.491 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Beste keuze in istanbul

Niks. Tevreden met alles

Alles was perfect

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Veel geluidsoverlast door de toeristen en borende buren

Schone en lekkere ontbijt

• Beoordeeld op: 20 april 2024

Mooi hotel, vriendelijk personeel maar enorme overlast door verbouwing
    • Standaard Tweepersoonskamer

Bij aankomst bleek er een grote verbouwing te zijn in het gebouw ernaast wat voor ongelooflijke overlast zorgde. Er werd non-stop geboord met zwaar materieel, het was niet om uit te houden. Ik heb gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was maar dat bleek in de eerste instantie niet het geval te zijn. Het was onhoudbaar en besloot ik later wederom naar beneden te gaan om aan te geven dat het constante geboor niet te harden was en dat ik niet tot de volgende dag kon wachten of er wellicht een andere kamer beschikbaar zou komen. Uiteindelijk heeft de manager vervolgens een kamer voor mij geregeld in hun zuster hotel, 2 gebouwen verderop waar er geen overlast zou zijn. Gelukkig kreeg ik daar een rustige kamer. Ik vindt het van groot belang dat een hotel doorgeeft dat er een grote verbouwing plaatsvindt in het pand ernaast en dat het voor de nodige overlast kan zorgen. De overlast was vanwege het constante gebruik van zware betonboren onhoudbaar. In dit opzicht heeft het hotel gefaald dit door te geven. Men beweerde dat het ineens was begonnen en zij niet wisten dat er werkzaamheden zouden zijn. Dit is natuurlijk onzin omdat men heel duidelijk kan zien dat het gebouw een grote verbouwing ondergaat. Je gaat op vakantie om te genieten en niet om je bed uit gejaagd te worden door enorme overlast veroorzaakt door een grote verbouwing.

Modern hotel met een uitstekend restaurant op de bovenste verdieping met uitzicht op de stad. Kamers schoon en comfortabel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Metro station is op 5 minuten lopen van het hotel. Galata tower is op 17 minuten lopen. Mijn voorkeur gaat uiteindelijk toch uit naar het oude stadscentrum, Sultanameth.

• Beoordeeld op: 30 januari 2024

Super!

Comfort en klantvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 november 2023

We hebben er erg van genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Beetje lawaai van het terras boven.

Heel schone kamers, super badkamer, goeie locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Top verblijf

Bed was iets te klein en deken was ook te klein voor 2 personen

Ontbijt en locatie was prima

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Perfecte locatie. Erg fijn hotel met erg vriendelijk personeel.

Locatie en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2023

Een aanrader voor als je een toplocatie zoekt in Istanbul.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Vanwege mijn astma had ik bewust gekozen voor een rookvrije accommodatie. Helaas werd dit wel 1x gedaan in het restaurant. Toen ik er wat van zei bij de garcon, zei die dat dit mocht, waardoor ik een onnodige discussie met hem kreeg. Daarna kwam er een andere collega bij die dit rechttrok en de rokers erop wees. Het was fijner geweest als iedereen ervan op de hoogte was.

Zeer vriendelijke personeel. Er werd met alles meegedacht. Een mooi voorbeeld is dat Gökhan ons hielp met taxi’s bellen die altijd goedkoper waren dan als wij zouden bellen. Ook de medewerkers van het restaurant waren erg vriendelijk. Zowel bij het ontbijt als bij het diner. En niet te vergeten: ook de schoonmakers deden hun werk goed en waren ook uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2022

Uitsluitend hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Leuk hotel en is zeer centraal (gelegen in karakoy). Metro op loopafstand en na 2 haltes ben je in Taksim. Voor het hotel stoppen ook diverse bussen. Galata brug is 5min en Grand Bazaar 15minuten lopen vanaf het hotel, dus zeer centraal. Ontbijt is echt een aanrader. Op de 9e verdieping heb je een een fraaie uitzicht, hier ontbijt je ook. Personeel heel vriendelijk. Top hotel dus

• Beoordeeld op: 24 november 2022

Niets.

Perfect hotel voor een stedentrip. Geldt zowel voor de locatie als voor de faciliteiten. Maar bovenal de voorbereid, gastvrijheid en behulpzaamheid van het personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2022

Super leuk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De prijzen in het barretje ( drinken ) zou iets goedkoper mogen en misschien andere muziek s'avonds. Dit zou het voor de gasten aantrekkelijker maken om ook iets te gaan drinken boven.

Ligging hotel. Vlakbij metro/tram en ferry. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral Serkan, Sinan, Gokan en het personeel van de receptie. Ontbijt was super en gevarieerd. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

super Gökhan Hakan Ceren ugulcan en mensen van het ontbijt

alles prima

rustig,schoon, goed ontbijt en goede service. lieve mensen

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Kamer was mooi en schoon

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Zeer tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het is een prettig hotel met een uitstekende ligging. Vooral het personeel is erg goed, zij zijn behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt op de bovenste verdieping geeft een mooi uitzicht waar je in de middag eventueel ook een drankje kan drinken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2022

Ik zou er een volgende keer weer naartoe gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ramen sloten niet heel goed geluidsdicht. Waardoor je ‘s nachts wakker wordt van de moskee en de zwerfhonden die daar op reageren met geblaf.

Het was heerlijk en een goede locatie. We waren er 4 dagen en hebben alles lopend kunnen doen. Heerlijke restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2022

Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer

We zijn vanaf de eerste dag hartelijk verwelkomt. We zijn goed geholpen bij de vragen die we hadden. Het personeel stond 24/7 klaar voor ons om ons te helpen. Kamer en omgeving zijn heel hygiënisch. Wij raden The Halich hotel zeker aan iedereen! Zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel is top! Hotel ligt ook centraal bij alle bezienswaardig en bij een metro station. Wij willen vooral Gokhan, Tarik, Mehmet Ali, Yunus and Ulzhan bedanken voor alles! :)

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 12 januari 2022

Ons verblijf was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De straat van het hotel is niet erg gezellig. Je hebt geen supermarkt in handbereik. Het uitzicht wordt verpest voor een groot, oud gebouw.

Het personeel was aardig. Ze waren erg mee denkend en stonden gereed om mee te denken over oplossingen. De locatie was fijn. 10-15 minuten van de mooiste plekken van Istanbul. Ik kom hier zeker nog terug.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer

De locatie is goed bereikbaar

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 4 november 2021

10/10
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ontbijt kon wel wat uitgebreider. Maar geen klachten

Ligging, properheid, personeel, Special thanks to Sirvan (girl with blue hair) Ulzhan, Gokhan, and the anther belboy( I forget his name) Breakfast was magnificent, view from the terras on the 9 floor was breathtaking. Thanks you for your hospitality and we will definitely return to this hotel 10/10

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 15 oktober 2021

• Standaard Tweepersoonskamer

Deze beoordeling is verborgen omdat het niet voldoet aan onze richtlijnen.

• Beoordeeld op: 6 september 2021

• Standaard Tweepersoonskamer

Deze beoordeling is verborgen omdat het niet voldoet aan onze richtlijnen.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2021

Mooi en fijn hotel
    • Familiekamer

We hebben hele fijne dagen gehad in dit hotel. Personeel stond altijd voor ons klaar. Niks was te gek

• Beoordeeld op: 29 juli 2021

• Familiekamer

Medewerkers waren erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Kom je met de auto? Kies dan NIET voor deze hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Kom je met de auto? Kies dan NIET voor deze hotel! Ik heb mijn hotel keuze gemaakt omdat er werd aangegeven dat er parkeerplaatsen zijn. Er zijn maar 8 parkeerplaatsen op straat, waar iedereen kan parkeren (ook de 100+ gasten van het hotel). Dus vrije parkeerplaats vinden is onmogelijk. Bij aankomst heb ik mijn auto even langs de weg moeten zetten om mijn koffers uit te laden en in te checken. Bij terugkomst zag ik schade aan mijn auto en de aanrijder was weggereden. Als enige optie kan je bij het gemeente parkeerplaats parkeren aan de overkant (als je geluk hebt en er nog vrije parkeerplaatsen zijn)

Ontbijt was wel lekker. Locatie was ook wel goed, alhoewel er wel een kraakpand dwars voor het uitzicht staat waardoor je alleen links en rechts van dat gebouw nog uitzicht over houd