2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Antalya
  5. Beoordelingen van Sealife Family Resort Hotel

Beoordelingen over Sealife Family Resort Hotel 5 sterren

Konyaalti Sahil Seridi, 07070 Antalya, Turkije

#38 van de 358 hotels in Antalya

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

het was een leuk verblijf indien gevolg wordt gegeven aan de opmerkingen zou ik zeker terugkeren
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op Land

de vloer in de badkamer is heel glad en maakt het gevaarlijk verkeerde keuze van tegels !!! alsook de douchekraan is aan vernieuwing toe zit vol kalk bijgevolg komt er weinig water uit en uiteraard de kamer isolatie 😞 deze opmerkingen keren telkens terug in eerdere reviews conclusie er wordt geen oplossing aangeboden 😠

het personeel is super gemotiveerd en staat volledig in dienst van de gasten er was een gevarieerd aanbod van eten dat heel wisselend was doch een teleurstelling van ontbrekende producten waar Turkije fier op is ontbraken in het aanbod de periode dat we verbleven ( mei ) ontbrak het lokaal fruit dat op markten te koop werd aangeboden aan spotprijs zoals aardbeien , kersen die vanuit Turkije wordt uitgevoerd naar Europese landen jammer !!! ook het schepijs waar Turkije fier op is ontbrak misschien wat minder taartjes🤪

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Ons verblijf bij Sealife was super ook de taxi service van bookline is heel betrouwbaar en service gericht.

Ik heb geen klachten

Gastvrijheid en alles goed verzorgd

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Geweldig genoten,kom zeker nog een keer terug .

Alles was goed.

Perfecte locatie rondom het hotel genoeg te zien en veel leuke barretjes . Heerlijk zwembad. Straatje oversteken en je bent bij een mooi schoon kiezelstrand.

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Iets meer vlees is niet slecht

Compact

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Technische service, diner

Locatie, uitzicht op zee, dichtbij boulevard en strandtentjes

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Prima verblijf voor een gezin.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Goed eten ook voor mensen die graag rijst eten. Prima Lokatie dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Werkelijk een fantastische vakantie gehad hier. Mijn vrouw, zoontje en ik waren verrast over hoe goed het geregeld was hier. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten is fantastisch! Iedere avond een ander thema en hele goede kwaliteit van het eten. Alles is super schoon en je loopt zo het strand op waar de zee ook heel schoon is, met goede faciliteiten van het hotel. Kortom een echte aanrader! Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 22 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

De kamers zijn wel aan de kleine kant qua prijs kwaliteit verhouding. Voor de prijs die je betaald zou je wel iets grotere en luxere kamers verwachten. Verder wel echt een tophotel.

De locatie en het eten zijn voortreffelijk. Elke dag gevarieerd eten, maar tevens ook lekker eten. Voor de kleintjes genoeg keuze. Het strand is op 1 minuut lopen, dus ideaal gelegen.

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Eten

Personeel

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Prettig en schone kamer

Eten te weinig

Vriendelijke personeel en genoeg te doen

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Een aanrader met de juiste kamerkeuze!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Airco in het hoofdgebouw valt automatisch uit ts 3AM en 10AM, 's ochtends gemeld en onmiddellijk gratis upgrade naar ander deel gebouw waar een extra airco toestel in de kamers staat, was perfect en steeds koel. Hier weliswaar maar 1 lift.

Eten was super, personeel heel behulpzaam, Elidon, die de uitstappen en vervoer regelt was TOP, je kon hem alles vragen, alles werd opgelost. Een grote meerwaarde voor uitstappen en verplaatsingen. Massages perfect, privé strand zeer goed, zwembaden met voldoende parasols en geen handdoekleggers... ! Animatieteam ook perfect.

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

Leuke korte vakantie waarin vollop genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op Land

Super schoon en vriendelijk personeel! Vooral Gulcan was een lieve interieurverzorgster die heel behulpzaam was en haar werk goed deed! Strand is lekker dichtbij en bereikbaar door een tunnel, ook het eten was goed en de service was echt top!

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

leuke accommodatie, kort bij de boulevard
    • Standaard Tweepersoonskamer

De kamers zijn wat verouderd. Men mag, jammer genoeg, bijna overal buiten roken terwijl er overal verbodsborden zijn. Als niet-roker kan men buiten gewoon niet zitten.

het hotel is op loopafstand van de boulevard. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Prima hotel in centrum Antalya
    • Familiekamer

Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Goede service, lekker en vers eten, goede animatie en heerlijke kamer met een mooi uitzicht. Vooral complimenten aan Dasha van het animatie-team, Ira en Korhan(gasten relatie) zeer tevreden!

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Het was perfect voor even uitrusting
    • Standaard Tweepersoonskamer

Alles was geweldig. Prachtige plek met een kamer die een prachtig uitzicht had. Een paar stappen naar de zee en een paar minuten naar de centrum. Heerlijk eten, meer dan voldoende en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 maart 2023

Geen opmerkingen

Perfekte Lokatie en eten geef ik 11/10

• Beoordeeld op: 18 februari 2023

top
    • Standaard Tweepersoonskamer

enkel opvang van de mensen van de aardbeving, maakte het zeer druk , maar natuurlijk begrijpelijk, ik zou ook graag geholpen worden in deze situatie

de living

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

Goede prijs en kwaliteitsverhouding
    • Eenpersoonskamer

Na 20:00 uur mogen geen bezoekers in het hotel komen. We konden niet met vrienden aan de lobby zitten. Dit moesten we dan ook buiten doen.

Diverse soorten eten, vrolijke personeel etc.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

Fijn en veilig.

Geen opmerkingen

hartstikke schoon, hygiënisch

• Beoordeeld op: 8 september 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Locatie en de suite met upgraden voor zeezicht.

• Beoordeeld op: 2 september 2022

Geweldig
    • Standaard Driepersoonskamer

Helemaal niks

Het hotel is erg mooi en schoon. Er heerst een zeer prettige sfeer. Veel en vriendelijk personeel. Het eten is echt geweldig, zeer afwisselend en altijd vers. De beide zwembaden zijn heerlijk om aan te liggen met genoeg zon en schaduwplekken. Geen handdoekje leggen in de ochtend, plekken genoeg. Het prive strand aan de zee is heel erg genieten. Bar van het hotel op het strand. Verder veel animatie voor de jongste kinderen met een heel vriendelijk animatieteam. In de avond is er ook altijd een programma voor volwassenen (en kinderen) zoals live muziek of andere optredens. Als je overdag activiteiten wil gaan doen dan kan je die boeken in het hotel zoals relaxen op een boot, jeepsafari of naar een waterpark (en nog een aantal meer). Je wordt dan middels een taxibusje opgehaald en weer teruggebracht, alles is geregeld en je wordt volledig ontzorgd. Wij hebben er echt een heerlijke vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

Was een fijne vakantie, alles was relaxt, ik werd goed onthaalt en goed verzorgd door personeel.
    • Eenpersoonskamer

Ik heb voor mezelf 1 persoon meer dan 1200 euro betaald voor 6 nachten. Dit komt deels ook omdat ik op het laatste moment ging beslissen maar alsnog vind ik het veel geld. Eten was wel goed maar kon wel beter. Het is de ene dag of heel veel vissoorten en de volgende dag heel veel kalkoen soorten. De variatie is niet helemaal fijn afgesteld. En de toetjes waren niet echt lekker ze smaken allemaal bijna hetzelfde maar qua uiterlijk zien ze er waanzinig goed uit.

Goede locatie. Mooie terras aan de kant van de weg. Fijne kamers, fijn personeel, fijne prive strand

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

• Standaard Driepersoonskamer

Ik heb het naar mijn zin gehad en mijn kinderen ook.

Het is de tweede keer dat ik dit hotel heb bezocht. Het is een aanrader m.n. voor gezinnen. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt. Het eten is gevarieerd en lekker Het personeel is aardig. Veel zitmogelijkheden De ligging is perfect. De taxi kun je makkelijk pakken bij de ingang. Kortom: perfect hotel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Top hotel !, zeker aan te raden

nvt

Top hotel ! hele vriendelijke personeel met gezellige sfeer vooral geschikt voor gezin met kinderen en hygiënisch en eten was heerlijk en veel keuzes.