2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

• Anmeldt: 30. oktober 2023

7,0
    "Det var godt"
    • Economy-2-personersværelse

Maden kune være lidt vekslende Der var for meget med kylling

Det var tæt på alt Svømme Polen

• Anmeldt: 13. maj 2024

Nogenlunde
    • Dobbeltværelse med balkon

Området udenom havde ikke så meget at byde på. Sælgerne var "sultne" Rengøring på værelserne var ikke i toppen af skalaen.

Personalet I baren var rigtig søde. Der var et stort udvalg af mad og drikkevarer. Overordnet var det pænt og rent. Det var billigt.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 17. december 2023

"Anbefalet til familier!"
    • Economy-dobbeltværelse

Desværre flyttede der nogle larmende naboer ind de sidste dage, som delvist spolerede freden.

Vi elskede at stedet var roligt i et naturskønt område. Der var pænt og rent ligger tæt ved stranden.God beliggenhed. Personalet var altid parat til at hjælpe og var altid i godt humør.Både de almindelige senge og sofa sengen var virkelig behagelige.God balkon og god plads.Lækker pool områder som var tydeligt at de gik meget op i at holde pæn og ren.God mad og drikke.Super service på strandbaren.

• Anmeldt: 7. december 2023

3,0
    "Hotellet var bestem ikke 5 stjerne måske 2."
    • Economy-dobbeltværelse

Kold mad og meget kedelige mad.Lig glæde personale .svært at snakke med dem og nogle er dem var uhøflig .

• Anmeldt: 22. november 2023

3,0
    "Ikke et hotel for folk der vil ud på eventyr"
    • Solorejsende
    • Enkeltværelse med balkon

Stort set intet personale der kan snakke engelsk. Personer både indenfor og udenfor hotellet der prøver at sælge deres skidt til en. Hvad enten det er turistpakker eller deres spa-pakker. Der er ingen normale indkøbsmuligheder udover de små gadebutikker med aggressive sælgere og normale dagligvarer og restauranter med priser der faktisk minder om danske priser. Der tilbydes shoppemuligheder til Antalya, men til priser der ville gøre at man ligesågodt kunne snuppe et hotel i centrum. Hotellet er helt sikkert fantastisk til gæster der kun er der for at slikke sol.

Der er én fantastisk medarbejder der fik en til at føle sig velkommen

• Anmeldt: 17. november 2023

Meget dårligt
    • Economy-2-personersværelse

Maden, rengøringen og personalet. Vi fik madforgiftning på dag 3 og hotellet nægtede at betale os pengene tilbage for de resterende dage af opholdet

Ingenting

• Anmeldt: 26. oktober 2023

Ringe
    • Economy-dobbeltværelse

Hotellet er ikke et 5 stjernet hotel, maximum 2 - 3 stjernet. Musikken var forfærdelig, måske god for teenagers men absolut ikke voksne mennesker. Maden var heller ikke nogen kulinarisk oplevelse, langtfra! Håndklæderne blev skiftet sidste dag, det er ikke i orden. Et sted jeg aldrig kommer igen.

Beliggenheden

• Anmeldt: 25. oktober 2023

1,0
    "værste hotel jeg nogensinde har været på"
    • Comfort-værelse for 4 personer

værst af alt var receptionisterne, de fleste snakkede ikke engelsk, modtog os på russisk og sagde kun via kustoden: "passport". dagen efter om aftenen bliver vi vækket kl 22.20 af receptionisten som siger at vi ikke betalte ved indtjekning men at deres kortmaskine nu virkede igen, og at vi skulle komme og gøre det med det samme, hvortil vi spørger om han er klar over at vi er en familie med små børn som han ringer og vækker, men det er han ligeglad med, da det var 'hans chef' som sagde at han skulle ringe os op - dårlig opførsel! Konstant dårlig russisk techno musik der brøler ud over børnepoolområdet hele dagen, alle ryger over det hele, dårlig legeplads, på ingen måde beliggende på stranden som booking udtrykker det - der er 4-500 meter dertil, smagsløs mad

faktisk ok rengøring på vores værelse, og dejlig udsigt til bjerg+

• Anmeldt: 23. oktober 2023

1,0
    "Det var det værste hotel, vi har været på i vores liv."
    • Comfort-værelse for 4 personer

Maden, lugten, oprydningen, beliggenhed, værelser

Ikke noget

• Anmeldt: 31. august 2023

"Virkelig dejligt."
    • 1 overnatning

Et dejligt sted, smukke værelser og hyggelig stemning. Super beliggenhed, venlige servicemindede medarbejdere - rengøringspersonale, tjenere, receptionister, god og rigelig mad.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 29. juli 2023

1,0
    "Ulækkert hotel der fortjener at blive lukket ned eller totalrenoveret med tyrkiske lokale ejere tak! Ikke russer der ikk"
    • Comfort-værelse for 4 personer

Det var det klammeste hotel nogensinde. 0 stjerner, med klamme mugfyldte værelser, en ulækker stank på hele hotellet, fluer over det hele og i deres lukket restaurant var det minimum 10 fluer ved hvert bord der spiste med, ingen hygiejne, urimeligt at skulle stå i kø for mad med eller uden små børn. Alle blev behandlet som små børn der skulle jage maden for at kunne nå det. Klam personale med ingen sans for hvordan man behandler sine gæster. Føj et ulækkert sted, det bliver aldrig nogensinde besøgt igen. Føj toilettet var ikke rent og der lå genstande i det der ikke kunne trækkes ud. Mug over det hele, med Old gammelt sæbe og shampoo, ad der lugtede klamt. Der lå små malede tag rester nede i badet. Eeeew føj hvor klamt at de kan kalde sig for 5 stjernet.

• Anmeldt: 21. juli 2023

6,0
    "Hvis ikke man er russer, er hotellet nok ikke det man skal vælge."
    • Comfort-værelse for 4 personer

Billeder af stedet på nettet, lever ikke op til virkeligheden. Der er bla billeder af skumfest i poolen, hvilket mine børn havde glædet sig meget til. Dette var flyttet over i et hjørne på jorden. Maden på hotellet var ensformig og der var ikke styr på logistikken, så der var meget lange køer og der var ikke nok, så kom man ikke lige når spisetiden startede, var der ikke mere mad.

Poolen og barfaciliteter var ok.

• Anmeldt: 15. juli 2023

Ringe
    • Dobbeltværelse med balkon

Værelserne var meget lydlige man kunne sine naboer bare de snakkede.. og hvis fjernsynet kørte kunne man høre det.. maden på hotellet var skidt spiste ude hverdag

Personale og beliggenheden

• Anmeldt: 9. juli 2023

4,0
    "To familier fra Danmark"
    • Economy-dobbeltværelse

Det er på ingen måde hvad man forventer af et 5 stjernet hotel. Der var beskidt på værelserne og trods daglig rengøring forsvandt dette ikke! Fællesområderne var også beskidte, især toiletterne. Snack barer lukker når de er løbet tør for mad også selvom der stadig er 30 minutter tilbage. Maden var virkelig dårlig. Uden smag og det var det samme hver dag. Flere af os fik dårlige maver og vi måtte bruge penge på at spise andre steder. Der er stenstrand 10 minutters gang fra hotellet og strandbareren udleverer is lavet på gedemælk mens man skal betale for de is som er i fryseren! Generelt bar stedet prag af at give kunder det dårligeste i stedet for en god oplevelse. Vi blev meget skuffede over hotellet og personalet. Vi var klar til at tage hjem efter første dag. Vi måtte bruge ekstra penge på mad andre steder. Vi hørte fra andre gæster at de havde samme oplevelse som os.

• Anmeldt: 31. maj 2023

4,0
    "DÅRLIGT værelse, rart personale"
    • Economy-dobbeltværelse

Skimmelsvamp på badeværelset, på et (5) stjernet hotel… arh nærmere et 2-3 stjernet. Trælse boder inde på hotellet, lidt som på gaden når gadesælgere kommer op til dig hvergang. Dårlig forståelse af engelsk generelt, men søde mennesker. Intet wifi på værelset, og genneralt dårligt over hele hotellet.

Personalet, frugten ved måltiderne, stort udvalg af mad så du går ikke sulte i seng

• Anmeldt: 26. maj 2023

4,0
    "Skuffet over at den er 5 stjerne."
    • Comfort-værelse for 4 personer

Værelset var meget lille . Sengen var 140 cm til 2 personer . Meget hård seng. Vi var øm i hele kroppen dagen efter . Badeværelse var så lille og beskidt. Rengøringsdame skældt os ud , fordi hun ikke nåde at gør rent, da hun skulle have fri kl. 16:00 åbenbart.

Der var ikke meget der var i top når man tænker på 5 stjerner hotel. Vi blev meget skuffet . Vi overvejer stærkt at ikke tager 5 stjerne hotel i denne område .

• Anmeldt: 14. april 2023

6,0
    "alt i alt et godt ophold til pengene, værelserne er fine og rene. personalet står hele tiden til rådighed. Vi var meget"
    • Economy-dobbeltværelse

jeg brød mig ikke særlig meget om maden. jeg synes der var et alt for mange varianter af dårlig kvalitet. store dele af de varme retter var köfte fra Frost og en masse grøntsager som ikke smagte af noget. retterne manglede en del tilsmagning. Derudover fik vi af vide flere dage i streg at den indendørs pool var ved at blive gjort rent og at den ville være klar til næste dag, selvom den aldrig nåede at blive klar inden vi skulle hjem.

jeg kunne godt lide selve hotellet. Værelserne var også hyggelige og der blev gjort rent hver dag. personalet ville gerne hjælpe en. Jeg synes manden som stod og bagte frisk brød hver dag til maden var super sød og hans brød var det bedste ved alle måltiderne.

Overnattede: april 2023

Godt

• Anmeldt: 5. juli 2023

• Anmeldt: 22. maj 2023

Fabelagtigt
    • På rejse sammen med venner

• Anmeldt: 14. januar 2024

Enestående