2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Kemer
  5. Beoordelingen van Armas Gul Beach

Beoordelingen over Armas Gul Beach 4 sterren

Yeni Mahalle Atatürk Cad. No:81 Antalya, 07980 Kemer, Turkije

#25 van de 130 hotels in Kemer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Alles was naar wens dank voor alles
    • Standaard Tweepersoonskamer

Koffie automaten mogen iets sneller wrken😄😄

Super alles wat je wenst was aanweezig

• Beoordeeld op: 30 september 2023

• Gül Resort - Tweepersoonskamer (Bijgebouw)

Niks, voor de prijs en kwaliteit is dit echt een super hotel en een aanrader.

Ligging van het hotel en alle faciliteiten bij elkaar. Heerlijk strand met mooie schaduw overkappingen ipv kleine parasols die weg waaien. Prachtige zwembaden inclusief leuke glijbanen die ook voor volwassenen leuk zijn. Super goed eten, dat was echt zeer uitgebreid, zeker de toetjes zijn over de top en heerlijk. Het personeel is netjes en vriendelijk en doen er alles aan om je te helpen. We mochten al om 10 uur inchecken en op de dag van vertrek mochten we gratis langer blijven. De cocktails zijn ook heerlijk en voor als je naast alle buffetten nog honger hebt kan je de hele dag door overal snacks krijgen, echt ongelooflijk. Bedankt Aylen, Yulia en Lilian, jullie hebben ons verblijf heerlijk gemaakt.

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Het onderhoud van de faciliteiten kan beter
    • Gül Resort - Tweepersoonskamer (Bijgebouw)

No eggs sunny side up De tunnel onder de strast Gangen beetje oud

Prijs / kwaliteir

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

above expectation
    • Standaard Tweepersoonskamer

De locatie was super dicht bij de bergen en toch aan het strand. Voedsel is ok, niets om over te klagen.

• Beoordeeld op: 30 april 2023

• Gül Resort - Familiekamer (Bijgebouw)

Iedere dag overal binnen harde fluit muziek, veel te hard!!!!! Kun je geen achtergrond muziek noemen. Bijna niemand sprak Engels, Russisch vloeiend maar dat spreken wij niet! Geen menu kaart van drankjes aanwezig, dus wat kun je bestellen? Na een week eten heb je alles wel gezien, weinig variatie, wel voldoende. Weinig fruit, appel en sinaasappel. Mensen scheppen veel te veel op, er wordt dus veel weggegooid, zonde van het eten. De appelsappen en sinaasappelsappen zijn van die zoete automaat drankjes, niet lekker. Cocktails waren te bestellen maar Mojito niet zoals het hoort. Weer flessen met zoet spul, en groen spul ipv munt blaadjes. Bij regen moet je toch naar het bijgebouw, we kwamen heel nat aan omdat er geen paraplu's waren. Misschien met borg een paraplu geven? O en de vloer buiten bij bijgebouw is spiegelglad als hij nat is, té gevaarlijk!!! Nu lijkt het of we niet te vreden, maar dat is niet, we hebben genoten van de vakantie, maar fijn om weer naar huis te gaan.

Schone handdoeken zowel in kamer als strandhanddoeken. Schone hamam en sauna, gratis. Massage-betaald- was heerlijk. Animatie met vriendelijk personeel, al hebben we er zelf geen gebruik van gemaakt. Lekkere strandbedjes, ook aan het zwembad waren fijne bedjes. Omgeving ook leuk, we hebben ons goed vermaakt. Wij zaten in het bijgebouw, gelukkig maar, daar was het rustiger in de avond.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

nooit meer armas gul en arrogante personeel behalve animation group
    • Gül Resort - Tweepersoonskamer (Bijgebouw)

annex of bijgebouw was erg oud. stukje onder tunnel in hitte lopen was zwaar. handoekservice was zo erg afgelegen waardoor je het moeilijk kon vinden. bij bijgebouw was doner na 1 uur al op. koffieapparaten waren erg oud Bij zee werden we door visjes gebeten waardoor ik niet meer in zee durfde. badkamers niet echt schoon en wc pot werd in 9 dagen niet eens 1x schoongemaakt terwijl badkamer erg verouderd was en niet echt schoon was. personeel bij bars zijn erg arrogant en onvriendelijk en deden alleen maar alles voor de russen.

shishaplek maar verder niet veel eerlijk gezegd. je hebt hoofdgebouw en bij zaten in bijgebouw. we moesten onder een tunnel veel lopen om bij hoofdgebouw en restaurant en strand te komen.

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

zeer kleine kamer ,een groot verschil dan de foto van booking .com ook zeer klein bed .
    • Standaard Tweepersoonskamer

veel te druk aan de buffeten

in middeldelmattig

• Beoordeeld op: 5 november 2023