2. Hotelbeoordelingen Turkije

Beoordelingen over Bram Hotel Istanbul 3 sterren

Demirci Reşit Sokak No:1/101, Fatih, 34122 Istanbul, Turkije

#5 van de 2.433 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Uitstekend hotel vlakbij de highlights

Niets!

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons goed in het hotel. Bovendien is alles zeer netjes, verzorgd en smaakvol ingericht. Het ontbijt is lekker en gezond.

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer

De eigenaars zijn heel behulpzaam. De transfer van en naar de luchthaven hebben zij verzorgd De tickets voor de boottocht en de bustocht Prachtig mooi dakterras Goede bedden en super schoon

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Top!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Dagelijks vast (maar wel lekker) traditioneel Turks ontbijt zou iets afwisselender kunnen bij een wat langer verblijf maar er werden ook alternatieven aangeboden dus prima verder.

Perfecte ligging voor veel bezienswaardigheden, allerlei horeca in de buurt. Hele nette en goed verzorgde kamers. Goede wifi, goede stevige bedden. Zeer gastvrije, vriendelijke en behulpzame Nederlandstalige eigenaren die ook veel konden vertellen over de omgeving en tips gaven over bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Fantastisch!
    • Familiesuite

Het complex is drie jaar oud dus ziet er top uit, maar de vloerbedekking in de kamer begint nu wel vlekken te krijgen. Dus mijn tip is om dit te reinigen in een rustigere periode.

Ruime kamers op een superfijne plek. Lekker bed, harder dan wij gewend zijn, maar sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

uitstekend hotel op perfecte locatie tov bezienswaardigheden en ov
    • Familiesuite

ontbijt is goed maar mag wel wat afwisselender zijn.

ontvangst en gastvrijheid hygiene alsmede de locatie

• Beoordeeld op: 4 juni 2023

Uitstekend

Kan echt niks bedenken.

De locatie, kamer en ontvangst waren al prima in orde. Maar het was de persoonlijk aandacht met uitgebreide adviezen voor een optimale tijdsbesteding in Instanbul door Ali en zijn compagnaan maakten het verschil!

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

Heerlijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Vakbekwame, servicegerichte eigenaars, goede locatie, fijne hotelkamers, heerlijk ontbijt en een mooi dakterras met schitterend uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie gehad. De eigenaars doen er alles aan om je welkom te voelen in hun hotel. We komen graag weer terug!

• Beoordeeld op: 21 april 2023

Geweldige locatie, alles op loopafstand en supergastheren in een uitstekend hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, of toch misschien: ik ben gewend aan een groot, heel zacht kussen waar je in wegvalt. Bram heeft de 'gewone', harde kussens die je gewend bent in dit type landen. Daar slaap ik minder goed op.

Allereerst is de locatie natuurlijk helemaal top, dichtbij alle grote bezienswaardigheden. Daarnaast zijn de bedden prima, de douche erg goed, de kamers supernetjes, het ontbijt heel goed en natuurlijk de gastheren, Ali en Tarkan, 2 Nederlandse Turken (broers), die zijn zeer gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Zij adviseren je en dat dat in het NL kan is erg prettig. Overigens spreken ze ook uitstekend Engels (en Turks).

• Beoordeeld op: 20 april 2023

Perfect hotel voor een bezoek aan Istanbul
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prima ontvangst. Goede service van vriendelijke gastheren. Fijne en schone kamer. Perfect ontbijt. Fijne ligging tov alle atracties en bezienswaardigheden. Kortom: zeer aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 17 april 2023

Verfijnd tophotel in één van de mooiste buurten van Istanbul met een fantastisch management.
    • Standaard Tweepersoonskamer

TOTAAL NIET, maar we waren voor een driedaagse stopover in Istanbul op weg naar Bali (wat ze het paradijs) noemen. Wat ons tegenviel was het feit dat we uit het Bram hotel moesten vertrekken. Dit wil al veel zeggen. Trouwens off topic ... Turkish Airline is een topluchtvaart maatschappij die niet moet onderdoen voor Emirates of Quatar airline.

Mochten we 20 sterren kunnen toekennen dan deden we dit onmiddellijk. Ok, Bram hotel is het savoy niet, maar dat hoeft absoluut niet. Bram hotel is kraaknet, perfect gelegen, het dakterras is een grote meerwaarde. Maar wat Bram hotel echt bijzonder maakt zijn de twee broers eigenaars Tarkan en Ali. Ons diepste respect voor de vakkundige, spontane, empatisch professionele manier van omgaan met hun klanten. Ze hebben rustig de tijd genomen om ons wegwijs (in het Nederlands - maar ze beheersen meerdere talen) te maken in de stad, de fijne restaurants aangewezen, achtergrondinformatie verschaffen en dat niet voor een kwartiertje maar zeer uitgebreid. Zo'n persoonlijke behandeling hebben we nog nooit meegemaakt. En nogmaals, ze deden dit in alle rust, chill, en met het grootste plezier. Uniek en hoog gewaardeerd. Ofwel komen we zelf terug ofwel sturen we onze beste vrienden en familie hier want dit is het warmste hotel van Istanbul.

• Beoordeeld op: 1 november 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Hele fijne gastheren die altijd voor je klaarstaan en advies geven. Mooi hotel, heerlijk ontbijt en lekker centraal.in Istanbul. Een echte aanrader! Bedankt voor de leuke tijd!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2022

super
    • Standaard Tweepersoonskamer

zeer goede locatie, op wandelafstand van bezienswaardigheden. super vriendelijke en behulpzame hosts, goede kamers en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 26 september 2022

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Elke dag was er een heerlijk vers ontbijt beschikbaar. Alles was in de buurt wat erg fijn was. Het uitzicht vanaf het dakterras is ook prachtig. Je kunt genieten van het uitzicht terwijl je een drankje bestelt in het hotel. Daarnaast zijn de medewerkers erg vriendelijk en attent. Tijdens mijn verblijf was ik jarig en kregen wij taart van de eigenaren terwijl wij ze niet verteld hadden dat ik jarig was. Ook geven zij gehoor aan de verschillende verzoeken die wij hadden. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Relaxed verblijf achter het hippodrome.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Uitstekende locatie met een heerlijk dakterras. Heel behulpzame eigenaren.

• Beoordeeld op: 9 september 2022

Echte vakantie!

Niets.

Fantastische ligging in het oude stadsgedeelte. Vlakbij alle meest bekende bezienswaardigheden. De uitbaters van Bram Hotel zijn supervriendelijk en heel attent. Mooi dakterras, ruime kamers en luxueuze badkamer.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

geweldig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer nette hotel, personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Fijne accommodatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is heel aardig en behulpzaam. Hotel is op loopafstand van meerdere toeristische bezienswaardigheden. Grote kamers, mooi dakterras en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ruime nette kamer op een goede locatie. De gastheren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Mooi dakterras met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 31 mei 2022

Heerlijk gastvrij hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Goede centrale ligging van het hotel in 1 van de mooiste wijken van Istanbul. De zeer gastvrije hoteleigenaren die voor je klaar staan en de zeer schone en comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 24 mei 2022

Twijfel niet langer

Alles was naar wens

Een super verblijf gehad. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren, hotel was modern en schoon. Heerlijk ontbijt, en het hotel beschikt over een dakterras met prachtig uitzicht over de omgeving. Ik zou het iedereen aanbevelen!

• Beoordeeld op: 10 september 2021

Een fantastische verblijf wat zeker voor herhaling vatbaar is!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik kan echt helemaal niets opnoemen wat mij tegenviel. Tot in de kleinste puntjes was alles perfect!

Alles vond ik fantastische aan het verblijf in Bram Hotel. Het ontbijt was heerlijk en meer dan genoeg. Er is een zeer net terras aanwezig met een heerlijk uitzicht. De locatie ligt perfect. Alle grote bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Het was mijn eerste keer in Istanboel en het personeel heeft mij zeer goed wegwijs gemaakt in wat ik allemaal kan doen en hoe ik dit het beste kon doen. Van het koppelen van de istanboel OV kaart aan mijn HES code tot aan elke dag tips geven wat ik kon gaan doen om het meeste uit mijn vakantie te halen. Ook stonden ze mij bij om alle aspecten te regelen van mijn verblijf. De eigenaren hebben alles geregeld van de transfer van en naar het Hotel tot de PCR test. Ook regelden ze een mooie Bosphorus boot tocht! Alle zorgen hebben ze me uit handen genomen en vooral de persoonlijke aanpak heeft mij zeer tevreden gesteld. Na de gehele dag in de straten van Istanboel door te brengen, voelde het elke keer als thuis komen als ik terug in het hotel aankwam. De kamers zijn zeer hygiënische, elke dag schone handdoeken en het ziet er tip top in orde uit. De bedden zijn heerlijk en werd elke ochtend goed uitgerust wakker. Door de zo goed als geluidsdichte ramen en een goed werkende airco sliep ik als een roos. Ik zou iedereen Bram hotel aanraden tijdens het verblijf in Istanboel! Het is mijn beste hotel ervaring tot nu toe geweest!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

• Beoordeeld op: 8 november 2022