2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Aegean Region
  4. Hotelanmeldelser for Kuşadası
Tyrkiet Kuşadası Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• MONALİSA HOTELS Point fra anmeldelser: 8,6

"Jeg boede der en nat, et meget sødt og hyggeligt boutiquehotel. Beliggenheden er tæt på marinaen og seværdighederne, lidt langt fra strandene, men hvis du kommer i bil, er det ikke noget problem."

• MONALİSA HOTELS Point fra anmeldelser: 8,6

"Udsigten og hotellets nærhed til alt er rigtig god."

• Akman Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Meget god beliggenhed i centrum af Kusadasi hotel. Prisbalancen er meget god, værelset er rummeligt og komfortabelt"

• Sezgin Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Jeg kan godt lide denne type hotel og rummet var nyistandsat og pænt. Morgenmaden var glimrende."

• Eliada Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Hotellet ligger meget centralt i den gamle bydel, Bazaren, omgivet af restauranter og (nogle) natclubber. Visse værelser kunne nye godt af musikken derfra, til langt ud på natten. Vores bl.a.. Men vi var klar over det, og havde taget ørepropper med, fordi vi gerne ville have det pågældende værelse. Det er meget nemt at komme til havnen, Strandpromenaden, hovedgaden ud af byen (dolmusser) og diverse shoppinggader."

• Kusadasi Sezgins Boutique Rooms Point fra anmeldelser: 7,9

"Meget tæt på restauranter og butikker. Rigtig hyggelig have hvor man spiser morgenmad. Parkering lige ved siden af hotellet. Rent, rummeligt værelse og en god seng at sove i. Virkelig valuta for pengene."

• Eliada Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Det var sidst på sæsonen, og der var ikke så mange gæster, så det var nok derfor morgenmaden var kedelig, uinspireret og temmelig enkel. Mange restaurationer og caféer lige i nærheden. Samt masser af forretninger (bazarområde). Flink, høflig og smilende personale. Udmærket og velfungerende Air-con."

• Ilayda Avantgarde Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Vores absolut foretrukne hotel i Kusadasi. Vi er dér hver gang, vi er i byen. 1 - 2 gange om året."

De 30 bedste hoteller i Kuşadası