2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Aegean Region
  4. Hotelanmeldelser for Alaçatı
Tyrkiet Alaçatı Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Jardin d'Azur Alaçatı Point fra anmeldelser: 8,3

"Stedet havde en fantastisk flot have med lækker pool og palmer."

• Zena Hotel Alaçatı Adults Only Point fra anmeldelser: 10

"Jeg havde en fantastisk oplevelse på dette hotel. Personalet var utroligt imødekommende og venligt, og de gjorde alt for at gøre mit ophold behageligt. Værelset var rent, komfortabelt og smagfuldt indrettet. Hotellets faciliteter, herunder poolen, var også fremragende. Beliggenheden var praktisk, tæt på centrum. Jeg ville helt sikkert vende tilbage til dette hotel og anbefale det til andre rejsende."

• Design Plus Seya Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Godt hotel. Flot udendørsområde med adgang til strand og DJ. God morgenmad. Kan anbefales"

• YuGa Alacati Point fra anmeldelser: 9,7

"Det ligger tæt til centrum og bazaar om lørdagen - der er rent og personalet er meget hjælpsomme. Dejlig morgenmad som laves efter dit behov - alt i alt et rigtig godt ophold for os som familie."

• MorAnka Alaçatı Point fra anmeldelser: 8,5

"Imødekommende, venlig receptionist. Dejligt, stort værelse med direkte udgang til have/pool. God morgenmad."

• Rhodium Hotel Alaçatı Point fra anmeldelser: 9,3

"Jeg kan virkelig anbefale det hotellet . Meget hjælpsom personaler, gode service og tæt på byen"

• Alacati Kapari Hotel - Special Category Point fra anmeldelser: 9,2

"det var tæt på centrum , man kunne gå men det var op af bakke. med bil 5-6 min. parkering med vagter. søde personale ved pool området. trygt at gå udd med personale fra hotellet. 5 stjerner til personalet der laver aktiviteter om dagen og aften."

De 30 bedste hoteller i Alaçatı