2. Hotelanmeldelser for Thailand

7,9

• Anmeldt: 9. februar 2024

Fabelagtigt
    • Standard-villa

Man skal bade-sko med. Der er ret meget sten når man kommer lige i vandet(de første 20 m). Hotellet ligger ca 3 km fra centrum. Vi har lejet cykler. Man skal have mygge-spray... rigtig mange myg.

Dette hotel er for dem der vil have ro og afslapning. Det er luksus for sjæl og hjerne. Man kan komme "hele ned i gear". Fantastiske, hyggelige bungalow, som er bygget på meget speciel måde. Dejlig, grøn område, ligger lige ved vandet. Fantastisk mad. Sød personale. Vi har været der i 14 dage og har nydt hver dag.

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 1. februar 2024

• På rejse sammen med venner
    • Villa - ved stranden

Toilettet havde svært ved at skylle ud

Beliggenhed , hyggeligt , æstetisk

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 9. august 2023

• På rejse sammen med venner
    • Standard-villa

Super lækkert hotel, god restaurant og kaffebar.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 9. februar 2023

"Hyggeligt ophold"
    • Dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Der kunne komme dyr ind i bambushytten, så vi sov under et myggenet. Poolen var ikke speciel ren og fyldt med dyr og blade.

Hyggeligt og unik hotel. Lækker morgenmad og venligt personale. Flot udsigt og en smuk solnedgang hver aften, man kunne se fra balkonen eller restauranten.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 23. maj 2022

"Super ophold"
    • Familieduiter med havudsigt

Fantastisk autentisk sted! Virkelig børnevenligt, men stadig et romantisk og idyllisk sted for rejsende, som ikke har børn med. God restaurant på stedet til rimelige priser, hvilket også er vigtigt, da hotellet ligger ca. 5 km. fra øvrige restauranter. Personalet var virkelig opmærksomt og sødt - stor ros! Alt i alt et skønt hotel, som adskiller sig med sin specielle naturskønne stil… Kommer gerne tilbage!

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 8. februar 2024

5,0
    "Fjern beliggenhed, støjende omgivelser og uvenligt personale"
    • Dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Sengene er ikke særligt behagelige og ind til badeværelset er blot et forehæng og ingen dør. Der er utroligt meget støv fra hovedvejen og det går udover søvnen. Vi fik et værelse tæt på hovedvejen og det bevirkede at vi fik meget ringe søvn. Yderligere har de en "gård" med høns og de synger en del om morgenen så hvis man sover let bliver man meget hurtigt vækket. Personalet havde ikke mulighed for at hjælpe med et andet værelse da der var fuldt booket. Det er muligt at leje cykler og vi fik at vide at vi kunne leje cyklerne under hele opholdet men på dag to bliver vi kontaktet af personalet under morgenmaden og bliver bedt om at aflevere cyklerne tilbage men da de står inde ved en scooter-udlejningsbutik vil vi komme forbi med cyklerne i løbet af dagen hvilket de siger OK til. Et par timer senere får vi en whatsapp-besked fra personalet om at hvis ikke vi kommer med cyklerne straks vil politiet blive tilkaldt. Det ødelagde oplevelsen for os, da denne besked var fuldstændig unødvendig, og at de ikke har haft kommunikeret klart ud, hvordan deres politik omkring cyklerne er. Uagtet denne hendelse virker det som at personalet uautentisk prøver at være venlige og imødekommende, men det kan mærkes at det ikke er oprigtigt. Desuden ligger hotellet meget fjernt fra byen og intet er på gåafstand herfra. For at komme ind til de populære områder på øen tager det 15-20 minutter på scooter.

Flot indrettet og hyggelige værelser med pæn belysning. Morgenmaden var fin.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 26. september 2023

5,0
    "Godt sted til overnatning og ikke mere."
    • Dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Ingen internet i hytten. Ingen skabe til opbevaring af tøjet. Personalet havde svært med at forstå og tale engelsk. Måtte skifte hytte, da den bestilte ikke levede op til forventningerne. En annonceret afbrydelse af el i 12 timer, som også medførte at der ikke var vand i perioden, hverken til bad eller toiletbesøg. En reparation på vandledningen medførte en 3 timer uden vand en anden dag. Toilet som løber over. Cyklerne der var til udlån, kæderne havde ikke se olie siden de blev købt, hvilket betød at kæden knækkede på den ene. De 3 andre havde dårlige bremser, gear der ikke virkede, ekset hjul. Derudover kunne deres pumpe ikke pumpe dækkende, da ventilen ikke passede til pumpen. Alt dette uden nogen form for kompensation, for det forstod personalet ikke.

Det ligger lige ned til stranden. Venlig personale.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 1. maj 2024

Meget godt
    • Strandvilla med udsigt til solnedgangen

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 5. februar 2024