2. Hotelanmeldelser for Thailand
  3. Hotelanmeldelser for Thailand
Koh Samui Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Evergreen Resort Point fra anmeldelser: 9

"Pænt hotel/resort, god til prisen. Venlig personale. God beliggenhed. Kommer helt sikkert tilbage her til."

• Samui Seabreeze Place Point fra anmeldelser: 10

"Alt var fantastisk! Beliggenheden var skøn og rolig, men stadig tæt på alting"

• Viva Vacation Resort Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var så venlige og hjælpsomme. Der var mulighed for at låne cykler, scooter og kano uden beregning. Meget rene værelser og veltilberedt mad. Fin pool og strand"

• Promtsuk Buri Point fra anmeldelser: 8

"Små hytter lige til stranden, lækker strand og hav"

• Beluga Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Værelset"

• Skye Beach Hotel - Koh Samui Point fra anmeldelser: 9

"Uden tvivl et RIGTIG dejligt sted at bo og bestemt et besøg værd. Det er KLART værd at betale lidt ekstra og bo på øverste etage da du har udsigt ud over vandet og har solnedgangen hver aften. Jeg rejste med min kone og min søn på 4 måneder og personalet er bestemt fantastiske og meget imødekommende. Gratis paddleboard til lån er også lækkert da man har muligheden for at gå end på stranden og bare ligge derude eller paddle til Koh Som Mulighed for massage og mad på værelset hvor morgenmaden også bliver serveret på det tidspunkt der passer dig."

• "Hotellet er fint med gode og funktionelle faciliteter og personalet er opmærksomt og hjælpsomt. Hotellet ligger tilbage fra vejen byen, som med årene er blevet og ringere og ringere. Men hotellets strand er stor og fremragende. Hotellets reception var ikke stand til at skaffe mig billet til færgen Queen Haadrin til Koh Phangan og ville ikke skaffer"

• Ampersand Resort Point fra anmeldelser: 10

"Det var smukt, rent, super dejligt og kunne kun holde af det."

• Shangrilah Bungalow Point fra anmeldelser: 8

"Pænt og rent. Roligt og fredeligt."

• Thongtakian Resort Point fra anmeldelser: 10

"Elsker stedet, personalet, stemningen og beliggenheden🌺"

De 30 bedste hoteller i Koh Samui