Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Thaimaa – hotelliarviot
  3. Surat Thani Province – hotelliarviot
  4. Thong Nai Pan Yai – hotelliarviot
Thaimaa Thong Nai Pan Yai Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Havana Beach Resort Phangan Arvioiden pistemäärä: 8,6

”Aamiainen oli iha perus,mutta riittävä meille.Mukava bonus,kokki paistamassa munia valintasi mukaan🙃.”

• Thai Terrace Bungalow Arvioiden pistemäärä: 9,6

”En voi arvostella majoituspaikkaa, sillä varauksemme siirrettiin toiseen majoituspaikkaan ”viereiseltä työmaalta kantautuvan melun takia”. Hotelli oli kuulemma kalliimpi vaikkakin ränsistyneempi, jonka erotuksen Ed hoiti, mutta olin tarkkaan valinnut kuukausia aiemmin parhaimmat arvosanat saaneen hotellin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.”

• Thong Nai Pan Beach Residence Arvioiden pistemäärä: 8,9

”Sijainti rannalla, vaikka mun mökkini olikin kauimpana ei haitannut. Ranta tosi upea. Jos käy meressä uimassa on rannan tuntumassa suihku jossa voi merivedensuolat huuhdella pois.”

• PingChan Koh Phangan Beachfront Resort Arvioiden pistemäärä: 8,9

”Ystävällinen henkilökunta, kiva rauhallinen ranta, hyvä aamupala. Ja todella hyvin hoidettu ulko ympäristö. Pensaat on kasvatettu niin, ettei naapureihin ole näköyhteyttä👍 Allas alue myös todella hyvä. Löytyy patjat aurinkotuoleihin jne.. Rantabaari löytyy myös😁”

• Havana Beach Resort Phangan Arvioiden pistemäärä: 8,6

”Aamiainen ok. Ranta hiljainen, jota lähdimme jälleen hakemaan. Resortissa remontoidaan hiljakseen uutta nousua varten. Uima-allas alue hyvä.”

• Thai Terrace Bungalow Arvioiden pistemäärä: 9,6

”Paras majoitus missä olemme koskaan olleet. Kaikki oli täydellistä! Ed ja hänen vaimonsa tekivät todella kaikkensa, jotta nauttisimme olostamme. He jopa lainasivat meille omaa skootteriaan päiväretkeä varten. Majoitus on ihanan puutarhan keskellä, omassa rauhassa. Bungalowit ovat tilavia ja huoneet todella siistejä. Ilmastointi on tehokas. Terassilla omassa riippukeinussa hengailu oli parasta ajanvietettä iltaisin. Thaimaassa vedenpaine on suihkuissa yleensä heikko, mutta täällä se oli todella hyvä. Majoitus on 200m päässä ihanasta rannasta. Aivan vieressä on myös useampi todella hyvä paikallinen ravintola. Majoituspaikalla on oma hierontapiste, jossa voi nauttia hieronnasta lintujen laulua ja naapurin karppialtaan solinaa kuunnellen.”

• Thai Terrace Bungalow Arvioiden pistemäärä: 9,6

”Superpuhdas bungalow puutarhassa. Ei ihan rannalla, noin 3 min kävellen. Ihastuttavat ja ystävälliset omistajat, järjestivät kaiken mitä haluttiin.”

Thong Nai Pan Yai – 10 parasta hotellia

Booking.comiin jätettyjen 4 990 arvion perusteella