2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen Phatthalung
Thailand Phatthalung Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mountain View Guest House Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging erg mooi. Zwembad heerlijk. Dichtbij thale noi. Kamer was heel mooi, veel ramen.”

• Baan​ Tonlamphu​ Pakpra Beoordelingsscore: 9,2

“Grootte accommodatie Badkamer (grootte) Bed en matras Vriendelijk personeel Ontbijt”

• “Mooie, schone bungalowtjes aan de rivier. Goede douche. Veranda met tafeltje en stoeltjes. Restaurant om de hoek. Prachtige omgeving.”

• Varni Homestay Beoordelingsscore: 9

“Wij waren op doorreis van Maleisië naar Thailand, na een lange reis , heerlijk zwembad en lekker rustig, prima ontbijt, zeker een aanrader”

• “Leuke Griekse stijl ingericht en mooie muurschilderingen! Is weer eens wat anders, leuk gedaan!”

• Chuanchom Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie was op 250 meter van het meer en op 400 meter van de ingang van het birdpark. Host bracht ons nog een extra comfortabele stoel voor op het terras, waterkoker en we mochten 2 fietsen lenen. Een aanrader is om een vroege ochtendtour op het meer te doen, mooie zonsopgang, veel verschillende vogels, vissers met grote netten, en waterbuffels.”

• Dusit Princess Phatthalung Beoordelingsscore: 9,2

“Very friendly staff, clean , nice breakfast restaurant”

• Chuanchom Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Perfecte ligging in zijstraat boulevard. Bij zonsopgang met longboat het meer op is echt een aanrader.”

• “Design, comfort”

• Chuanchom Resort Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is uitstekend, de gastvrouw buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De bootexcursie in de vroege ochtend is een aanrader.”

De 10 beste hotels in Phatthalung