2. Hotelanmeldelser for Thailand
  3. Hotelanmeldelser for Bangkok-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Lat Krabang
Thailand Lat Krabang Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Grand BS Airport Hotel Suvarnabhumi Point fra anmeldelser: 7,5

"Perfekt beliggenhed i forhold til lufthavn"

• Grand BS Airport Hotel Suvarnabhumi Point fra anmeldelser: 7,5

"Der var lys og luft omkring hotellet. Personalet var meget venlige. Der var rimelig pænt rent. God beliggenhed."

• Plai And Herbs Suvarnabhumi Airport Point fra anmeldelser: 6,1

"Billigt , tæt på lufthavnen,"

"Beliggenheden."

• Pongsakorn Boutique Resort -SHA Extra Plus Point fra anmeldelser: 7,5

"Der var mange lamper i loftet så man havde lys alle steder. Man kunne lave en kop kaffe. Køleskab okay. Ingen naboer kigger ind en tom grund ved siden af. Og der var ingen støj."

• Grand BS Airport Hotel Suvarnabhumi Point fra anmeldelser: 7,5

"Vi ankom eftermiddag og tog ind til Bangkok Centrum for at gå på marked. Dagen efter blev vi hele dagen til kl. 22, hvor vi skulle til lufthavnen. Hotellet er fint til dette formål. Der ligger lidt madmarked, 7-11 og butikker 5 min gang fra hotellet, hvor man kan spise og få lidt tid til at gå. Det var dejligt at ligge hele dagen ved poolen inden den sene natteflyvning hjem. Hotellet har gratis minivan til lufthavnen. Der er som sådan intet dårligt ved hotellet, men jeg vil kun anbefale hotellet som et stop før eller efter en lang flyvetur, da beliggenheden ikke er den mest interessante. Til dette formål er der god værdi for pengene."

• Suvarnabhumi Ville Airport Hotel Point fra anmeldelser: 7,8

"Meget tæt på lufthavnen. Værelse med direkte adgang til POOL. Rooftop restauranten er fin."

• Gate43 Airport Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Godt hotel og god service"

• "Hurtig og enkel håndtering"

• Orchid Resort Point fra anmeldelser: 8

"Hyggelig oase i et mylder af by. Ikke et udpræget turistområde, hvilket var rart. Tæt på et marked med streetfood. Tæt på lufthavnen."

De 30 bedste hoteller i Lat Krabang