2. Hotelbeoordelingen Thailand
Thailand Ko Lipe Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Lipe Inn Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging”

• Kathalee Beach Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,4

“De ligging aan het strand. Het personeel dat erg vriendelijk en behulpzaam was. Ze deden erg hun best om het ons naar ons zin te maken. Er werd rekening gehouden met onze kleine dochtertje en bij vertrek kreeg ze zelfs een knuffeltje mee. Ontbijt was erg simpel maar ze maakten ei en een banaanpannenkoek op verzoek.”

• Plawan lipe Bungalows Beoordelingsscore: 8,8

“De kleinschaligheid, privacy en stilte.”

• Lipe Beach Resort Beoordelingsscore: 8,1

“Uitzicht op zee, rif gelijk voor het strand”

• Ten Moons Lipe Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Het is een hotel met de mooiste uitzicht op het strand. De rest van de hotels hadden allemaal bootjes op het strand.”

• Lipe Inn Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging”

• Mountain Resort Koh Lipe Beoordelingsscore: 8,4

“Het uitzicht op het strand is prachtig. Ook de gratis shuttle naar Walking street is ideaal.”

• Ten Moons Lipe Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Wij hadden het geluk om in een huisje direct aan het strand te verblijven. Vanuit je bedje naar hetvterras en 8 treden naar beneden en hup, op het strand en bij het restaurant waar ook het geweldige ontbijt werd geserveerd. Walking street is op loopafstand ( korte route is via het strand en via het Mali resort naar de straat). Service......laat ik het zo zeggen.....paradijs bestaat echt! Heerlijke zonnebedjes, was service, strand handdoeken beschikbaar, buiten douche.........maar vooral de vriendelijkheid en de attente bediening en inzet van medewerkers is ons echt bijgebleven. Wij gaan zeker een keer terug.”

• Irene Pool Villa Resort, Koh Lipe Beoordelingsscore: 8,8

“Niks is wat het lijkt op de foto’s”

• Mali Resort Sunrise Beach Beoordelingsscore: 8,4

“Mooie locatie, heel veel groen en natuur aanwezig wat prachtig is. Strand is schoon en heel veel vis in het water zonder dat je naar de diepe gedeelte hoeft te gaan. Je kan zelfs tot aan het kleine eilandje lopend gaan en heel veel vissoorten zien. Eten in het restaurant is heerlijk, vooral Pad Thai..Medewerkers allemaal even gastvrij echter was er 1 dame in het restaurant en zij was heel heel vriendelijk (ben helaas haar naam vergeten).”

De 30 beste hotels in Ko Lipe