2. Hotelanmeldelser for Thailand
  3. Hotelanmeldelser for Trat Province
  4. Hotelanmeldelser for Koh Kood
Thailand Koh Kood Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Seafar Resort Point fra anmeldelser: 8,2

"Vi boede 3 nætter på SeaFar Resort. Hotellet var valgt pga. beliggenheden og den tilhørende smukke strand. Og den er smuk! Imponerende hvordan gæster også helt naturligt hjælper til med at holde vandet og stranden pæn. Der var tydelig forskel på SeaFar og de nærliggende hotellers strand. Faciliteterne er autentiske. Vi rejste med to børn (8 og 11) og var på stranden hver dag. Som nævnt var stranden også årsagen til at vi valgte stedet. Der er meget fredeligt og faktisk en hyggeligere stemning end de større hoteller ved siden af - efter vores mening. Der er rig mulighed for mad, drinks og kaffe/kage/is. Vi lejede scootere på stedet og kørte ture på den hyggelige ø. Værelset var fint. Levede op til billederne."

• Tolani Resort Koh Kood Point fra anmeldelser: 8,4

"Dejlig villa med flot indretning"

• S Beach Resort Point fra anmeldelser: 8,1

"Morgenmaden var rigtig fin. Ikke det store udvalgt af pålæg, men det var muligt at få frisklavet æg eller thairetter som supplement til det, der stod fremme. Frisk frugt og små kager, som skiftede hver dag. Der var lige præcis det, der skulle være. Bungalows var super. Ikke fancy, men fuldt ud funktionelle og lige det, som kan har brug for. Og udsigten var fantastisk!"

• Koh Kood Beach Resort Point fra anmeldelser: 9

"Det er de mest sødeste personale med kæmpe forståelse og rigtig god service. Vi stod i en træls situation med hospital, og her hjalp de med både tolk, transport til hospitalet og tilbage, samt ekstra overnatninger. Jeg kan ikke sige noget dårligt om dette sted."

• Shantaa Resort, Kohkood Point fra anmeldelser: 9,6

"Smuk beliggenhed, venligt personale og god mad i restaurant"

• Seafar Resort Point fra anmeldelser: 8,2

"Lå dejligt ved stranden. Venlig personale i reception. De andre piger i restaurant kunne godt komme på smile kursus"

• S Beach Resort Point fra anmeldelser: 8,1

"Placering ved stranden, dejlig grund og god plads mellem hytterne"

• Rim Lay Point fra anmeldelser: 9

"Den lille bungalow lå på en lille lækker strand med kun få resorts rundt om Fin bungalow, ikke noget fancy, men med det der er brug for Dejlig lille restaurant få meter derfra, fin mad, fine drinks og billige priser Sødt og hjælpsomt personale"

• Koh Kood Beach Resort Point fra anmeldelser: 9

"Hyggeligt og lækkert resort med en god og afslappende stemning i smukke omgivelser"

• Wooden Hut Koh Kood Point fra anmeldelser: 9,4

"Virkelig fint rum, mange sjove detaljer."

De 30 bedste hoteller i Koh Kood