2. Hotellrecensioner San Marino
  3. Hotellrecensioner San Marino
San Marino San Marino Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Vi blev väldigt väl bemötta. När vi kom till hotellet och skulle checka in erbjöd de oss en välkomstdrink och var väldigt trevliga. Vi skulle få bada i pool/använda SPA utan extra kostnad fast det egentligen kostade extra. Saknade vi något var det bara att lyfta luren på rummet så skulle vi hjälp direkt. Rummet var väldigt modernt och trevligt med stor säng. Där fanns även badrock och flipflops att använda utan extra kostnad. SPA:et hade en trevlig stor inomhuspool, bastu, ångbastu och jacuzzi. Fanns även träningsmaskiner. Väldigt bra frukost, mycket att välja på. Bra läge. Kan varmt rekommendera detta hotell!”

• La Grotta Hotel Gästbetyg: 8,9

”Centralt läge”

• Hostaria da Lino Gästbetyg: 8,3

”Hotellet låg nära linbanan upp till San Marino. Jättebra frukost. Fint rum.”

• Hotel Rosa Gästbetyg: 9,1

”Perfekt läge i gamla stan! Mycket trevligt bemötande. Hotellet är lite äldre men rent och fräscht! Med tanke på priset så har jag inget att anmärka på.”

• Hotel Rosa Gästbetyg: 9,1

”Perfekt läge Bra och välstädat rum Trevlig personal”

• Hostaria da Lino Gästbetyg: 8,3

”Väldigt centralt, trevlig personal, bara 2 minuter att gå till linbanan. Inredningen i rummet var lite omodern men väldigt fräscht.”

• Hotel Cesare Gästbetyg: 8,4

”Bra läge och nära till parkeringsområde 6. Hotellet har reserverad plats där. Trevlig personal”

• Hotel Titano Gästbetyg: 8,1

”Suverän service ,mitt i händelsecentrum, nära till allt . Boka garage plats, sedan är det bara att slappa .”

• Hotel Cesare Gästbetyg: 8,4

”Fantastiskt läge”