2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen Strunjan
Slovenië Strunjan Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Lavender - Oleander Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Dichtbij de zee, mooi omgeving, niet ver van andere dorpen en goed aangegeven voor een wandeling.”

• Hotel Lavender - Oleander Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Mooi proper rustig hotel vriendelijk personeel heel goed bed lekker ontbijt van uit het hotel kan je alle kanten uit zowel te voet als met de fiets”

• Bioenergy Resort Salinera Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“Accomodatie was super, beter dan verwacht. Het leek nog redelijk nieuw en werd ook tussendoor nog schoon gemaakt.”

• Bioenergy Resort Salinera Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“We waren veel te vroeg in het hotel, gelukkig was onze kamer al klaar, uiteindelijk vroeg de dame aan de balie of we een kamer met zeezicht wilde en die was ook al vrij. Vriendelijk personeel.”

• Hotel Lavender - Oleander Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Ruime kamers en de stilte”

• Bioenergy Resort Salinera Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“Super schoon en nieuw appartement met 2 slaapkamers. Park met voldoende faciliteiten, strandje, park omgeving, binnen en buiten zwembad.”

• Hotel Lavender - Oleander Resort Beoordelingsscore: 8,4

“De locatie en het uitzicht.”

• Hotel Lavender - Oleander Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Ontbijt ok. Weinig eetgelegenheden in de buurt.”

• Bioenergy Resort Salinera Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien op loopafstand van zwembad en zee. Heel schoon. Voldoende parkeergelegenheid. Om de twee dagen werden de handdoeken vervangen en omdat de appartementen op de heuvel liggen, hadden we een mooi uitzicht op de zee en konden we genieten van de zonsopkomst. De airco was heel fijn.”

• Bioenergy Resort Salinera Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“De kamer was groter dan verwacht en had een aparte slaapkamer. Het was zeer schoon en netjes. Het balkon is lekker ruim. De faciliteiten zijn fijn. Zwembad is lekker groot en het strandje (stenen) was ook fijn.”

De 10 beste hotels in Strunjan