2. Hotelanmeldelser for Slovenien
  3. Hotelanmeldelser for Gorenjska
  4. Hotelanmeldelser for Bled
Slovenien Bled Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Pr Močnk Point fra anmeldelser: 8,8

"Jeg havde de bedste to dage der. Dejlig beliggenhed, både i forhold til stationen og søen. Rent. Gode faciliteter og de sødeste mennesker!"

• Garni Hotel Berc Point fra anmeldelser: 9,4

"Hotellet ligger et par hundrede meter fra centrum, hvilket er fremragende, så man kan få en ordentlig nattesøvn. Stedet er hyggeligt og rent og charmerende indrettet, hovedsageligt i træ. Personalet er yderst hjælpsomme med taxabooking og viden om det lokale område, både i forhold til seværdigheder samt restaurantanbefalinger."

• 2nd Station Hostel Point fra anmeldelser: 9,5

"Hostellet liger oppe i bjergene, 1 times gågang fra Lake Bled. Det er en smuk rute at gå med en fantastisk udsigt over byen og det grønne landskab. Men bus er også en mulighed! Hostellet er placeret lige ved siden af togstationen, så hvis det er i dine kort, at skulle videre derfra til en ny destination, er det meget praktisk. Der er kun få afgange, så støjen fra togene er intet der bemærkes. Hostellet er omringet af lokale, så opholdet føles meget autentisk, hvilket jeg sætter pris på. Marko og Nataša (værterne, de som ejer hostellet) er de varmeste og venligste væsner. Opholdet her føltes i sandhed som balsam for sjælen. Jeg havde blot booket et 3-dages ophold, men forlængede det, da det blot var for skønt til at slippe igen."

• Hotel Kompas Point fra anmeldelser: 8,1

"Glimrende morgenmad"

• Bled Hostel Point fra anmeldelser: 8,8

"Sødeste og mest hjælpsomme personale"

De 15 bedste hoteller i Bled