2. Hotelbeoordelingen Zweden

6,8

6,4

7,4

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

fijn voor een goedkoop verblijf
    • Driepersoonskamer

Het hotel is wat verouderd. Wat mankementen.

Ontbijt was perfect en vriendelijk personeel. goed bereikbaar. comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Hotel voor 1 nachtje ivm doorreis is het prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw was aan de buitenzijde slecht onderhouden en aangezien het niet duur was kon het ermee door.

De bedden waren goed en de badkamer ook. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Hotel Dialog
    • Combi Kamer

Het is een oud hotel, bed was wel schoon, maar voor de rest was het niet geweldig. Douchekop konden we bij 1 douche niet ophangen. Overal bladerde de verf af, raambeslag werkte, maar was los, etc etc. Het ergste was dat er geen airco was en de ramen alleen maar open konden of dicht, niet op kiepstand. We vertrouwden het hier niet om de ramen open te laten, dus ramen dicht en dus erg warm. Voor een city trip was het prima, maar je moet wat door de vervallen staat heen kijken.

We hadden een kamer voor 5 personen geboekt waardoor we 2 aaneengesloten kamers hadden waar ze 1 kamer van gemaakt hadden, 1 kamer met wc en douche met 2 persoons bed en 1 kamer met 3 (stapel)bedden en wc en douche. Ook het ontbijt was prima voor elkaar. Warme douche!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Wat schimmel in de badkamer. Ontbijt was maar een klein aanbod. Baby matras was niet geschikt.

Fijne rustige omgeving, veel in de buurt en Stockholm op een klein half uur met het ov. Geven wat ze beloven. Simple maar praktisch.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Combi Kamer

De kamers waren aan vernieuwing toe, gat in douchegordijn, rail douchegordijn komt naar beneden, douchekop kan niet ophangen, wastafel versleten. De kamerverluchting maakte heel veel lawaai. Het ontbijt was zeer basis. Voor die prijs verwachten we geen luxe maar wel een kamer die in orde is.

Gemakkelijk met het openbaar vervoer naar stockholm. Parking bij hotel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

• Driepersoonskamer

Verouderd gebouw zowel binnen als buiten.

Ligging

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Eens maar nooit weer.
    • Combi Kamer

Locatie, naast het hotel (wat ernstig verouderd is, rijp voor de sloop) was een soort opvang. Buiten de poorten van het hotel waren hierdoor veel ongure types wat onveilig aanvoelde. Kamers waren schoon, maar vloeren bolde op door het vocht/slijtage, douche stang was afgebroken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone bedden. Ontbijt was eenvoudig maar redelijk.

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

prima locatie als tussenstop
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zijn zeer basic, niet echt comfortabel. het is best oud, ontbijt is erg basic

betaalbare centraal gelegen locatie

• Beoordeeld op: 9 september 2022

Prima voor op doorreis
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie. Ligt op een industriegebied. Naast het hotel worden er mensen uit de Oekraïne opgevangen in leegstaande kantoorpanden.

Kamer was schoon, douche was goed. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Een prima hotel voor dat geld alleen te ver weg van de stad 11 km
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen föhn aanwezig en niet voldoende handdoeken

Personeel erg vriendelijke locatie toch iets te ver van de stad af. Geen airco op de kamer waardoor het erg warm was je geen raam kon open omdat je aan de straat kant zat te veel lawaai.verder was het prima

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

prima overstop, niet heel fancy
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

beetje koele aankomst, en de kamer vonden we kleiner/minder nieuw/modern dan we hadden verwacht van de foto's. de locatie is natuurlijk buiten de stad.

wat heel fijn was, was dat er een to-go ontbijtje voor ons werd klaargemaakt omdat we vroeger wegmoesten. ook was alles schoon en de bedden lagen prima. winkelcentrum in de buurt met leuke foodcourt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2022

Ontzettend welkom als gast.
    • Combi Kamer

De accommodatie heeft niet echt iets wat ons niet beviel. Het enige wat we zouden aanraden is een upgrade van de vloeren.

Het ontzettende gastvrije ontvangst en het verdere personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2022

Prima budget overnachting, vlakbij de snelweg, met gratis parkeerplek.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verwarming uit. Toen we de kamer binnen kwamen leek het wel een sauna.

We sliepen hier met een groep collega's. Het hotel is dichtbij de snelweg, waardoor je ochtends vroeg makkelijk de stad uitrijd. De bedden zijn 'prima'. Verwacht geen luxe boxspring, maar gewoon iets functioneels. Personeel was zeer vriendelijk en heeft ons rustig geholpen. Verder voelt het alsof je een reis in de tijd maakt op het moment dat je het hotel binnen komt. Hygiene per kamer verschilt. Wij hadden in totaal vier 2 personenkamers, maar overall best prima. 1/4 kamers had alleen een koude douche, maar de overige 3 waren de douches gewoon goed.

• Beoordeeld op: 18 april 2022

Bedden waren te zacht en het was erg warm op de kamer.

Prijs

• Beoordeeld op: 10 september 2021

Kleine ongezellige kamer, vreselijk

Het was een plaats om te slapen, dat was het enige.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021

Opschieten want het ontbijt sluit al om 09:30

Gratis parkeren Dichtbij IKEA Kungens Kurva

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

De foto's geven een erg vertekend beeld van de werkelijkheid. De kamers zijn schoon maar zeer verouderd. Vlekken op de muren en laminaat wat bol staat. De ontbijtzaal is ook veels te klein voor de grote van het hotel, waardoor er nu niet genoeg plek was om alle gasten te ontvangen tijdens het ontbijt. Ook was er geen mogelijkheid om de gepaste afstand te houden die wordt gevraagd ivm corona.

Het personeel is heel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

Heeft een opknapbeurt en wat liefde nodig!

Alles is zeer verouderd en heeft gebruiksporen. 10 jaar terug was dit een fijn hotel, nu heeft het een opknapbeurt nodig! De vloer ligt niet meer goed, afbladderende nachtkastjes en tafel, muren met vegen en vlekken, gordijnen aan rafels, onderlaken bedenkt niet het hele matras aan de zijkant. Slap kussen. Deur is vies. Doordat alles beschadigd en oud is lijkt het ook viezer dan dat het feitelijk is. Het duurt ongeveer een half uur voordat je in het centrum bent, naar andere delen soms een uur met het OV, dat is toch wel lang. De gratis IKEA bus gaat helaas niet meer. De buitenkant ziet er heel sneu uit. Koffie bij het ontbijt is vies. Soms staat er een lange rij voor het buffet. Ontbijt is tot half 10. Ventilatie in de badkamer staat altijd loeihard aan, ook savonds. Dat hoor je in je kamer. Geen haakjes voor je handdoek (je krijgt er 1, geen kleedje in badkamer). Douche water loop de badkamer deels in waardoor een extra handdoeken voor droge voeten fijn zou zijn. Ook voor handen drogen bij wastafel.

Gratis parkeren voor de deur Geen last van verkeer In het shopping center kan je goedkoop eten halen, er is ook een supermarkt. Bed sliep goed. Busstop die je naar tram brengt dichtbij Inchecken en uitchecken ging soepel Ontbijt was lekker met broodje gezond, maar voor meerdere dagen gaat het vervelen. De prijs is laag.

• Beoordeeld op: 30 mei 2024

Wij gaan er nooit meer heen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchekop lekte en bleef niet hangen. Lampen zaten los door het hele gebouw. De locatie was op zich prima als het er allemaal iets beter en netter uitzag. De gordijnen zaten scheuren in aan de voorzijde van gebouw. Het waren hele dunne wanden. Als je er tegenaan zit en iemand anders op een andere kamer zette er iets tegen aan dat voelde ik in mijn rug. Personeel niet vriendelijk en had het idee dat ze amper Engels spraken.

Alleen het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Waardeloos verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was zo onhygiënisch. Er lagen overal haren, er was geen wc papier. Ook was de prullenbak niet geleegd van de vorige gasten. Bedden waren niet opgemaakt. Ook zaten er overal gebruikssporen. Wij raden dit hotel totaal niet aan. Ook al was het goedkoop en handig voor de doortocht. Raad ik toch aan even verder te zoeken, of wat meer te betalen voor een schonere hotelkamer.

De prijs is ons als beste bevallen!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Redelijk bed smerige kamer
    • Vierpersoonskamer

De kamer was heel smerig !!!

De bedden lagen lekker

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Het was verschrikkelijk om daar met een gezin te verbijven.
    • Driepersoonskamer

het was oude meuk en een vervallen gebouw. de foto’s komen lang niet overeen met de werkelijkheid. Ontbijt was goedkoopste van het goedkoopste met niet eens verse brood. Gangen waren lang, donker en stonken.

het is nabij winkelcentra en parkeren is voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

2,0
    Geen aanrader

De rest, foto pand klopt niet, alles was oud en slecht schoongemaakt, slappe kussens, doorgezakte bedden, totaal niet in het centrum. Maar in een buitenwijk. Zoek de straat ook niet op in Stockholm, maar in Skarholmen.

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 april 2023

2,0
    nooit meer!

locatie, lawaai, veel werklui en andere lawaaimakers. Oude rommel, spinrag, Gore gordijnen veel waterschade op vloer.

Badkamer was schoon.