2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Stockholm
  4. Hotelbeoordelingen Stockholm
Zweden Stockholm Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Elite Hotel Arcadia Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt, de locatie dicht bij het metrostation, de sauna”

• “Super fijn hotel. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed en konden we gewoon onze bagage achterlaten. Kamer was erg netjes en schoon. Wij hadden wel een kamer met raam geboekt. Het ontbijt was super uitgebreid en alles was even lekker. Voor ieder is er wel wat. Allerlei soorten broodjes, yoghurtjes, granola en sapjes. Ook worstjes, ei en zelfs ramen. Als je hier slaapt moet je wel rekening houden met dat je iets verder van het ‘centrum-centrum’ afzit (+/- 30 min lopen). Wij wisten dit van tevoren dus waren ons hiervan bewust, maar is wel goed om te weten als je dat liever niet hebt.”

• “Grootste aanpak”

• Clarion Hotel Amaranten Beoordelingsscore: 8

“Lokatie en goede uitstraling van het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. In het weekend wel druk. Metro station naast hotel.”

• Sky Hotel Apartments, Stockholm Beoordelingsscore: 8,4

“Netjes”

• Hotell Skeppsbron Beoordelingsscore: 6,9

“Locatie Bed Rustige straat ,vlakbij centrum stad Fietsen mochten binnen staan.”

• Elite Hotel Adlon Beoordelingsscore: 8,2

“Goede locatie”

• Queen's Hotel by First Hotels Beoordelingsscore: 8,1

“Zeer goede bedden, ruim ontbijt en heel vriendelijk personeel. Het grootste pluspunt is de locatie. Het hotel zit in een super leuke straat vol eettentjes in het midden van het centrum. Op 10 minuten lopen van het centraal station. De lobby is erg smaakvol ingericht. Kamer was ook erg schoon en werd elke dag schoongemaakt.”

De 30 beste hotels in Stockholm