2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Dalarna
  4. Hotelbeoordelingen Sälen
Zweden Sälen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bärvallen 388 Beoordelingsscore: 8,5

“Zeer vriendelijke gastheer; zeer behulpzaam; uitstekend WiFi, rustig gelegen, met een goede wasmachine”

• Stöten Mitt Apartment, Sälen Beoordelingsscore: 7,8

“De ligging en de faciliteiten”

• Lillstugan Sälen by Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer ruim en goed onderhouden appartement, veel ruimer dan je zou verwachten op basis van de foto’s: grote eetkeuken, ruime zitkamer en royale slaapkamer. Behulpzame gastheer, met goede adviezen voor wandeling en uitstekend ontbijt: bij hotel Bugelhof. Appartement is gelegen op een rustige plek aan de rand van het dorp.”

• Gilleråsvägen 13 C Beoordelingsscore: 8,9

“De sauna was heerlijk en dat je 2 wc’s hebt”

• Gilleråsvägen 13 B Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig huisje op een mooie plaats met alle faciliteiten die nodig zijn. Geweldig dat honden ook welkom zijn, plus de gastvrijheid van de eigenaren is subliem.”

• Joängets Fjällgård 18a Beoordelingsscore: 9,3

“Ruimte, faciliteiten en locatie”

• Sälens Bed & Breakfast Apartments Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige omgeving, prima gesitueerd tussen de verschillende skigebieden (alles op 5 minuten rijden)”

• Björnbyn Beoordelingsscore: 7,9

“In de beschrijving stond dat ik de sleutels ergens op moest halen maar de uitleg was te lang en daardoor kwam ik in verwarring. Ik zou omgeboekt worden naar een ander adres maar die gegevens heb ik veel te laat gehad en op het oude adres wisten ze niets. Maar na 15 minuten is het toch goed gekomen.”

• Backamgården Beoordelingsscore: 8,7

“Vriendelijke ontvangst. Let er op dat je het nieuwe adres hebt, bij het oude tref je een vervallen boerenschuur aan. Schattige cabin in de voortuin van de host. Mooi uitzicht over de rivier en dichtbij alles wat je nodig hebt.”

• Mysig Fjällstuga i Sälen Beoordelingsscore: 8,7

“Het huis was heel nieuw, alles zag er netjes en verzorgd uit. Fijn dat er een groot televisiescherm is (makkelijk toegang tot Netflix). WIj hadden helaas 3 dagen regen dus best wat tijd binnen moeten doorbrengen. De host is heel makkelijk te bereiken via de berichtendienst en antwoordt heel snel. Huis ligt vlak bij skigebied van Lindvallen, goed bereikbaar met auto met groot parkeerterrein (was wel zomer). Ook grote supermarkt ICA dichtbij. Een fijn huis!”

De 20 beste hotels in Sälen