2. Hotellrecensioner SVE
  3. Hotellrecensioner Västmanland
  4. Hotellrecensioner Sala
Sverige Sala Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotell Tinget Gästbetyg: 7,7

”Det var centralt, trevligt rum. Personalen var hjälpsam. Frukostbuffén var inte gigantisk, men det fanns variation så alla kunde hitta något. Vid allergier var det bara att be personalen om hjälp.”

• Hotell Silverborgen Gästbetyg: 6,7

”Läget Rummet var trivsamt Tyst o lugnt, man blev inte störd Bra med att servera sig sin egen frukost”

• RÖDA STUGAN PÅ SLINKEN Gästbetyg: 8,7

”Boendet passade oss perfekt. Hemtrevligt, härlig atmosfär, sköna sängar, välförsett med porslin och glas - ja, allt du behöver. Bra wifi. Trevligt bemötande. Frukostkorg med kaffe, bröd och rejält med pålägg, ägg från hönsen hos värdparet. Toa och dusch till full belåtenhet. Finns köksbänk, elplattor, kyl, bra förvaringsmöjligheter. Tyvärr regnade det vid frukosttid. Annars hade vi slagit oss ner vid bänk och bord utanför ”vårt torp”. Härligt grönt och skönt. Tyst omgivning. Härligt fågelkvitter. Vacker landsbygd.”

• Hotell Tinget Gästbetyg: 7,7

”*Vakert dekorerat I vintage style. Det fanns inte 24 timmars reception, men vi var välinformerade ang vad nyckeln fanns och det fanns ett nr vi kunde ringa vid behov. *Grattis parkeringsplats. *Centralt läge. *Stort rum och badrum. *Gratis Kaffe och Te.”

• Hotell Silverborgen Gästbetyg: 6,7

”Jättebra hotell, rent rum, det fanns ett litet kök som man fick nyttja. Helt perfekt för mig och min son.”

De 5 bästa hotellen i Sala

baserat på 868 hotellrecensioner på Booking.com