2. Hotellrecensioner SVE
  3. Hotellrecensioner Östergötland
  4. Hotellrecensioner Norrköping
Sverige Norrköping Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Borgs Villahotell och B&B Gästbetyg: 8,8

”Jättefint sovrum,romantisk känsla och frukosten så himla god! Felicia var enastående värd! Inget att klaga på,kommer definitivt tillbaka!”

• Strand Hotel Gästbetyg: 8,4

”Charmigt inrett i äldre hus.”

• ”Närhet till stan, mysig byggnad, rena rum”

• Hotell Nordic Gästbetyg: 7,4

”Frukosten var jättebra.”

• ”Dubbelrummet var fräscht, bekvämt och bra storlek. God frukost med mycket att välja på.”

• Best Western Princess Hotel Gästbetyg: 7,7

”Läget och frukosten”

• Centric Hotel Gästbetyg: 7,1

”Prisvärt hotell men lite nergånget. Rummen är inte i tiptop men de duger. Det finns kylskåp på rummet och det uppskattas! Hotellet ligger på en av våningarna i ett lägenhetshus och man måste ringa på porttelefonen för att komma in i trapphallen. I trapphallen luftar det urin och känns inte så fräscht. Receptionen uppe i hotellet stänger på kvällen och det känns lite otryggt att ingen personal finns närvarande. Frukosten är helt ok även om det inte är så omfattande. Bröd och pålägg, kokta ägg och frukt och grönt och juicer finns och räcker fint för mig.”

• First Hotel Central Gästbetyg: 7,3

”Mycket fin frukost med mycket att välja på. Frukt och grönt, pålägg av olika sorter, löskokta och hårdkokta ägg, juicer, bröd och croissanter, varma frukosträtter med mera. Jag saknade inget.”

• ProfilHotels President Gästbetyg: 7,8

”Frukosten utmärkt!”

• ProfilHotels President Gästbetyg: 7,8

”Bra pris! Ligger nära det mesta. Kommer använda mig av samma hotell nästa gång jag åker till Norrköping”

De 15 bästa hotellen i Norrköping