2. Hotellrecensioner SER
  3. Hotellrecensioner Mellersta Serbien
  4. Hotellrecensioner Novi Pazar
Serbien Novi Pazar Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Elements Gästbetyg: 9,1

”För att jag valde dyrare boende beror på frukost. 1.morgon DOHA personal otrevliga visste inte ens vilka vi va fast vi sa att vi är hotellets boende. 2 rätter att välja sopa och äggröra fick ta äggröra som vi fick 3 skivor gurka och 2 skivor tomater 1 glas vatten. när vi frågade om det finns nån kaffe då kom personal efter 30 minuter och erbjöd nescaffe. mycket otrevlig nästa morgon avstår vi från frukost. Receptionist visste inte vad EU ID va så jag fick ta fram pass .ifrågasatte var jag är född osv.Hon va inte heller så trevlig. på morgonen sov hon vid dator kan inte ens svara på godmorgon . mycket besviken och kommer inte komma tillbaka. Den enda som va trevlig va städ tjejen .”

• Paradiso Apartment Gästbetyg: 9,8

”Sve je super bilo. Interesovnje i paznja od strane osobe koja izdaje apartman je za svaku pohvalu i svakom bi preporucila jer necete biti razocarani.”

• Hotel Vrbak ND Gästbetyg: 9,1

”Enastående arkitektur. Nyrenoverat. Mycket bra frukost. Bra läge mitt i staden.”

• HOTEL EMROVIC RAJ Gästbetyg: 7,7

”mycket fint ställe”

• ”Läget och modern fräsch inredd”

• Hotel Atlas Gästbetyg: 7,4

”Personalen är mycket vänlig.”

• Hotel Vrbak ND Gästbetyg: 9,1

”Rummet var fantastiskt och service av den högsta nivå. Hotell ligger centralt och bilen var på deras privat parkeringen. Vi var supernöjda 😁”

• MK Premier Gästbetyg: 9,4

”läget renhet service frukost”

• Apartman Centar Gästbetyg: 9,6

”En fantastisk värd som välkomnade oss med en otroligt välstädad lägenhet samt en fika till oss vuxna och barnen. Lägenheten var enorm och hade mer än vad som behövdes för en trivsam och mysig vistelse. Vi fick även en present (choklad och fika) som tack för att vi var deras gäster. Mycket behjälplig värd med toppen kommunikation och var tillgänglig i alla tider på dygnet. Vi har rest mycket i olika länder men aldrig varit med om en sådan trevlig vistelse Apartman je bio tako čist i udoban a gazdarica jako ljubazna i dostupna kad god nam je zatrebalo. Dobili smo cak i slatkise i grickalice kao dobrodoslicu iako to ne ulazi u cenu apartmana. Stan je ogroman i samom centru grada. Sve povoljnosti su bile na usluzi. Putovali smo puno u razne zemlje ali nikad nismo doziveli ovakav servis i ljubaznost. Sve pohvale za najbolji apartman u gradu i najbolju gazdaricu koja zna sta ugostiteljstvo znači. Definitno najbolji apartman u Novom Pazaru.”

• Apartmani Rekic-Dubai Gästbetyg: 9,2

”Modernt, välstädat och prisvärt”

De 30 bästa hotellen i Novi Pazar