2. Hotelanmeldelser for Serbien
Serbien Jagodina Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Hill Point fra anmeldelser: 9,1

"Freden"

• Pink House Apartments Point fra anmeldelser: 9,6

"Fint sted, god beliggenhed"

• JAGODINA apartman Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden svarer til 5-stjernes hotel med flere faciliteter. Til og med paracetamol og en termometer om man nu skulle få feber eller hovedpine. Mini-køleskab med driks til os alle, Nespresso kaffe og te. Shampoo, showergel og bodylotion som på hotel i små flasker, tandbørster og tandpasta. En-gangs badetøfler og hårtørrer. Lille balkon m. 2 siddepladser og stikkontakt. USB-stik overalt og stikkontakter, hvilket vi var superglade for. Vaskemaskine, vaskepulver, skyldemiddel om man nu ville vaske tøj. Værten var super sød og ville hjælpe med at finde rundt i byen, restauranter osv. Parkeringen var lige uden for hovedentren. Aquapark var rundt om hjørnet. Shoppingcenter overfor hovedgaden. Hyggelig park skråt overfor. Fantastik beliggenhed. WOW !!!"

• Garni Hotel Lion Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet og omgivelserne og personalet Morgenmaden var ok, men kunne være bedre"

• Garni Hotel Lion Point fra anmeldelser: 8

"ligger central."

• Holiday Wing Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Lokation er perfekt i forhold til akvapark. Meget god pris"

• La Apartamento Centroom Point fra anmeldelser: 8,7

"Lokacija"

• S-Apartmani Cocetova Point fra anmeldelser: 9,3

"Alt var perfekt"

• Majestic Apartment Point fra anmeldelser: 9,8

"Dette er en helt fantastisk bolig, med smuk og gennemført indretning. Materialer og tekstiler i god kvalitet. Vi nød virkelig vores ophold i disse smukke omgivelser. Tusinde tak for opholdet."

De 30 bedste hoteller i Jagodina