Zaragoza Province Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Globales Castillo de Ayud Beoordelingsscore: 9

“Alles was in orde. Goede kamer, goed bed, aardig personeel. En een prima restaurant. (en niet duur)”

• Hotel El Cisne Beoordelingsscore: 8

“Wat aan de buitenzijde vh hotel ontbreekt, vind je terug als je het hotel betreed: je zou niet verwachten hoe mooi en gezellig de inrichting vh interieur is! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamer was erg schoon, behoorlijk ruim, modern ingericht en van uitstekend sanitair voorzien. Van de nabijgelegen snelweg was verassingerwijs niets te horen, maar wij sliepen aan de achterzijde, dat wel. Wij komen eens terug, dat zeker.”

• Hotel Oleum Beoordelingsscore: 9

“Levendig hotel, redelijke prijs, prima kamer, leuke bar en lekker gegeten. Parkeren voor de deur en vlakbij de oude stad en de steppereservaten La Lomaza en El Planerón (Dupont’s Lark!).”

• Encanto Tarazona Beoordelingsscore: 8

“Prettig hotel met een ruime kamer en behulpzaam personeel. Goede veilige plek voor onze fietsen”

• Hotel Alfonso Beoordelingsscore: 10

“Super lief en gastvrij!”

• “Parkeerplaats in garage. Gratis koffie beschikbaar, grote keuken waar je gratis gebruik van kunt maken. Android tv met chromecast. Vriendelijk personeel. Relatief dichtbij het centrum.”

• AZ Hotel El Príncipe Beoordelingsscore: 8

“Netjes, prima locatie”

• Casa del Infanzón Beoordelingsscore: 8

“Kleinschalig met vriendelijke eigenaresse”

• Silken Reino de Aragón Beoordelingsscore: 9

“Uitstekend gelegen, midden in het centrum. Bezienswaardigheden en shopping op loopafstand. Zeer nette kamer.”

• Hotel Avenida Beoordelingsscore: 7

“Ontbijtzaal en inrichting van de openbare ruimtes met de kunst.we waren erg geïnteresseerd om een of meer kunstwerken te kopen.”

De 30 beste hotels in: Zaragoza Province