2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Zakynthos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Argassi Beach Hotel Gästbetyg: 8

”Hård säng men vi kunde få extra dyna. Stenhård kudde men även där fick vi två extra som va mjukare.”

• ”Personalen maten priset”

• Club Zante Plaza Gästbetyg: 9

”Fantastisk personal, varierade maträtter till lunch och middag, bra temakvällar. Trevligt poolområde, nära till strand, bra städat och engagerad restaurangpersonal. Helt enkelt trevligt ställe!”

• Mirage Bleu Hotel Gästbetyg: 10

”Bra”

• ”Rum strand pool personalen maten. Allt var perfekt”

• Andelice Zante Gästbetyg: 10

”10/10 😊”

• Pothos Hotel Alykes Gästbetyg: 7

”Super trevlig personal”

• Iakinthos, Tsilivi Beach Gästbetyg: 10

”Helt fantastiskt frächt och fint,frukost ,mat allt var suveränt gott,och bara ngr meter till fantastiskt hav,och att hotellet har sin egna poolområde för oss gäster ,personalen såå fina ,artiga och alltid med ett leende, detta är vår andra gång vi är här och det lär bli flera”

• Panorama Gästbetyg: 8

”Personalen var såå bra!! Vi fick checka in direkt när vi kom vilket var typ 11.00 på morgonen och vi behövde inte checka ut fören när vi skulle åka till flygplatsen som var vid 19.00. Poolen var trevlig, det var bra AC, bra uteplats. Nära till havet, supermarket och alla butiker/resturanger. Låg bokstavligen bredvid "The little farm" som var en såå mysig plats, rekommendrerar både hotellet och the little farm.”

• ”Vackert utsikt vid havet. Bra rum, skön säng. Enkel inredning. Trevligt. Rent.”

De 30 bästa hotellen i Zakynthos