2. Opinions d'hotels de Lituània
  3. Opinions de cases i apartaments de Vilnius county
Vilnius county Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Urban center apartment Puntuació: 10

"És un apartament molt espaiós i molt ben distribuït, amb una bona decoració. És molt a prop del centre històric."

• Town Hall Apartments Puntuació: 9

"Molt ben situat."

• Rehouse, Antokolskio 13 Puntuació: 10

"La situacio es excel·lent i la propietària fantastica. Molt net amb tots els estris que es pot necesitar en un apartament de lloguer."

• Dysnos Avenue Apartments Puntuació: 8

"La decoració i la ubicació"

• "L'allotjament estava molt bé. Molt complet, net i tranquil. Ho recomano al 100%."

• "Molt bona ubicació. Zona cèntrica però tranquil.la. Ridas, l’anfitrió molt amable."

• "- Molt ben decorat - Molt net - El cafè estava boníssim - Està super ben situat - Ens van facilitar el check out i ens van permetre deixar les maletes"

• Old Studio Apartment Puntuació: 9

"Molt bona ubicació, allotjament autèntic al centre de la ciutat, aparcament privat. Molt net, fàcil de trobar i a 2min de la parada de bis de l’aeroport."

• "Tot molt nou, bonic i útil. Decoració moderna"

• Cosy Old Vilnius Puntuació: 10

"L'apartament es molt bonic i està molt ben decorat. Té tot el necessari per passar una bona estada. Inga ens va facilitar molt l'entrada i la sortida, a part de la seva amabilitat i simpatia. Estàs molt a prop del centre de Vilnius i al voltant hi ha molta oferta tant de supermercats com de restaurants."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Vilnius county

A partir de 79.058 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com