2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen Nederland
Veluwe Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Het Broekeroord Beoordelingsscore: 9

“Van ontbijt heb ik geen gebruik gemaakt. De faciliteiten waren zodanig goed dat ik alles zelf kon doen.”

• B&B Immerloopark Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk ontvangst. Prima bed, douche en ontbijt. Prijs/ kwaliteit prima!”

• B&B De Loenense Bossen Beoordelingsscore: 10

“Zeer gastvrij en behulpzaam. We kwamen besmeurd onder de modder aan na een lange fietstocht, maar werden desalniettemin hartelijk ontvangen. Zelfs onze kleding werd gewassen en opgehangen. Heerlijk ontbijt ook daarbij.”

• Villa Dalenstein Beoordelingsscore: 9

“Ruime luxe kamer. Met goed ontbijt.”

• Bed & Breakfast de Vrijheid Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke ontvangst. Ruime 'studio' met complete keukenblok, tv-hoek, eethoek en 2 grote eenpersoonsbedden met zeer comfortabele matrassen. Ontbijt werd met een karretje binnengebracht op het afgesproken uur. Koffie/thee dienden we zelf te maken, Senseo-tabs waren aanwezig. We verbleven 3 dagen en ontbijt was steeds zo goed als hetzelfde. Een potje yoghurt als afwisseling op de quark zou welkom geweest zijn.”

• B&B Harskamp Beoordelingsscore: 9

“prima ontbijt, op de afgesproken tijd stond het ontbijt gereed. we hebben ervan genoten.”

• B&B Veluwemeerpension Beoordelingsscore: 8

“Ideaal gelegen voor fietsvakanties,stil om te slapen en lekker ontbijt in de ochtend. Zeer vriendelijk onthaal.”

• Bed & Breakfast El Manso Beoordelingsscore: 9

“Alles prima in orde Ontbijt was uitstekend”

• Bed and breakfast Carma Arnhem Beoordelingsscore: 10

“De openheid van de host en de locatie is top. Erg prettig verblijf gehad samen.”

• Bed and Breakfast Terre Neuve Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt was geweldig, zoveel keus . Eigenaar heeft hier veel energie in gestopt wat erg leuk is met de streekgerechten erbij. In 1 woord voor herhaling vatbaar, leuk begin van de dag.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Veluwe

gebaseerd op 13.122 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com