2. Hotelanmeldelser for Sverige
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Västra Götaland
Västra Götaland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Live and Stay Ekmanska Point fra anmeldelser: 9

"Skøn beliggenhed. Meget centralt og pænt beliggende"

• Stuga på Rossö, Strömstad Point fra anmeldelser: 9

"Et lille hus med alt på plads."

• Waterfront Cabins Point fra anmeldelser: 8

"Bærer tydeligt præg af at det er nyt. Der var rent og pænt"

• Lillstugan Point fra anmeldelser: 10

"Huset var super hyggeligt og havde alt det, vi skulle bruge. Det var sat flag og blomster frem til os samt en skriftlig velkomsthilsen. Efter nogle få dage, var der sat en kurv med lækkerier til os, samt en hilsen hvor værtsfolkene spurgte ind til, om alt var, som vi kunne ønske. Der er fine parkeringsforhold. Der en muligheder for at sidde udenfor i havemøbler. Oven i det, havde vi en masse glæde af 3 søde katte, som hilste på os, når vi kom ud, og der var også 2 kaniner, som tøffede rundt. Huset ligger fantastisk skønt med udsigt til natur. Der er fred og ro."

• Kvarnsjöns Naturcamping Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig lille hytte og natur ved lille by lidt langt fra alt , så husk indkøb . Dresine kørsel på hyggelig desværre for længst nedlagt jernbane. Ca 16 km fra større by med mange indkøbsmuligheder Flink og hjælpsom vært (da jeg fik fat i ham ) . Alt i alt et dejligt sted med en rigtig god hytte til prisen ."

• "Fantastisk lokation. Fantastisk udsigt og dejligt lille studio. Kommunikationen med værten var i top og vi følte os velkomne med det samme."

• Seaview Cottage Solvik - Kungshamn Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig rolige omgivelser fantastisk natur , utrolig udsigt"

• Sjötorp säteri & stugby Point fra anmeldelser: 9

"Fuldstændig fantastisk område og skøn hytte."

• Landvetter Apartment Point fra anmeldelser: 9

"Super dejligt med skarpe knive i skuffen, manglede kun en savtakket kniv og æggebægre. Dejligt der var lidt opvaskemiddel, staniol, skraldeposer og ikke mindst men meget vigtigt - dejligt med nogle store vinglas 🍷Nem indtjekning med nøgleboks👍🏻"

• Wild Lodge Point fra anmeldelser: 10

"Lækkert hus med alt hvad vi skulle bruge. Venlig modtagelse. Pragtfuld stilhed, kun lyden af naturen"

De 30 bedste ferieudlejninger i Västra Götaland

baseret på 23.339 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com