2. anmeldelser av hoteller i Sverige
  3. anmeldelser av hotell i Värmland
Värmland Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Helt nydelig frokost, virkelig luxus»

• Scandic Winn Omtalescore: 10

«God frokost. Men jeg er ikke flink til å sette sammen et godt måltid. Brukte litt tid på å finne ut hvor de ulike tingene var.»

• Best Western Hotel River C Omtalescore: 10

«Vi bestilte 5 rom til barn og barnebarn fra fredag til søndag, da vi skulle feire min kones 70 årsdag. Alle var positivt overrasket over rommene, frokosten og ett kjempehyggelig personale. Vi er mye i Karlstad og bruker kun dette hotellet, pga beliggenhet og den gode servicen.»

• Hennickehammars Herrgård Omtalescore: 8

«God frokost i koselige omgivelser. Vennlig betjening Beliggenheten ved vannet,og med den omkringliggende skogen,gir en god følese av ro og stillhet. Anbefaler dette historiske stedet for de som søker et annerledes hotell opphold.»

• Turistgården Töcksfors Omtalescore: 8

«Frokosten var ok.»

• Rasta Grums Omtalescore: 9

«Grei beliggenhet rett ved E18 og i nærheten av der vi besøker familie. Rask og effektiv innsjekking, med utlevering av parkeringsbevis, frokost billetter og nøkkelkort. Rent og praktisk rom, fint bad med godt varmt vann i dusjen, gode senger. Frokosten er ikke overdådig, men godt utvalg av pålegg og drikke. Et veldig bra alternativ når man er på gjennomreise.»

• Park Hotell Omtalescore: 8

«Stille og fredelig beliggenhet i en park. Hyggelig betjening. Alt virket så ordentlig på hotellet. Helt grei frokost. Fin gangavstand til koselig sentrum. Et sted hvor en bør spandere på seg minst to netter for å kunne utforske Kristinehamn.»

• Råda Hotel Omtalescore: 7

«Det var stort nok familie rom med 2 våningssenger, muligens litt trangt på badet. God frokost. Bra pris!»

• Valfjället Ski center Omtalescore: 8

«God plass.»

• Apertins Hotell Omtalescore: 8

«Frokosten var ok. Beliggenheten fantastisk»

De 30 beste hotellene i Värmland

basert på 52 491 hotellomtaler på Booking.com