2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Vänern Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Quality Hotel Vänersborg Beoordelingsscore: 8

“Voortreffelijk ontbijt. Leuke bijkomstigheid was aangezien de keuken van het hotel gesloten was vanwege 1e Pinksterdag en omdat in de omtrek diverse restaurants gesloten waren had het hotel voor de aanwezige gasten een gratis warme maaltijd bereid.”

• “Rustig gelegen”

• Ronnums Herrgård Beoordelingsscore: 9

“Mooie, oude gebouwen met smaakvol ingerichte kamers. Bij het ontbijt is volop keus. Wij hebben 's avonds in het restaurant gegeten. Geweldige kwaliteit, zeer lekker.”

• Vänerport Lakefront Hotell Beoordelingsscore: 10

“We hadden om een rustige kamer gevraagd en kregen een prachtig appartement in het bijgebouw. We hebben genoten van ons verblijf hier met uitgebreid ontbijtbuffet in het restaurant. Het appartement had een grote slaapkamer met prima bedden, mooie bank in de zitkamer, de keuken van alle gemakken voorzien, ideale ligging aan de gezellige passantenhaven aan een uitloper van Vanern en aan de rand van Gamla Stan, de oude binnenstad. We vonden het jammer dat we slechts voor 2 nachten geboekt hadden.”

• Närebo Gårdshotell & Restaurang Beoordelingsscore: 1

“We hebben er geen gebruik van gemaakt, want hebben hotel Stadt/Lacko in Lidköping geboekt.”

• Askeviks Camping & Stugor Beoordelingsscore: 8

“Zeer nette stuga, met fantastisch uitzicht! Dichtbij het gotta kanaal”

• Vänerport Stadshotell i Mariestad Beoordelingsscore: 8

“Comfort op de kamer; erg ruim en goede faciliteiten.”

• “Voor mij een goede ligging”

• Sikhall Camping Beoordelingsscore: 6

“De rustige ligging en kleinschaligheid. Bedden zijn goed.”

• Best Western Hotel Savoy Beoordelingsscore: 8

“Goed hotel, goede kamer, prima ontbijt”

De 30 beste hotels in: Vänern