2. Opinions d'hotels de Canadà
  3. Opinions d'hotels de Canadà
Illa de Vancouver Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "La neteja de l'habitació era brillant. Potser la zona esta a les afores de downtown, pero molt ben situat. El personal molt agradable i educat."

• "La ubicació i les suits son precioses!"

• "Ubicació excelent. Cal triar una cabana o una habitació amb vistes a l’oceà! L’habitació estava molt ben preparada per poder-s’hi quedar una temporada. La cuina és genial. Tot molt espaiós."

• Abigail's Hotel Puntuació: 10

"Edifici d’estil victorià per dins i per fora. Un personal proper i molt professional que es dedica a intentar fer, de la teva estada, la millor experiència possible. Ben ubicat per arribar caminant arreu. Nosaltres vam fer tot el front marítim des del parlament fins a breakwater i de tornada vam anar a sopar per Chinatown sense problema."

• "Ambientació molt classica, amb fusta , personal molt amable"

• "Les vistes"

• "El personal molt amable i atent! Vam perdre una peça de roba dins l'habitació i han fet tota la gestió per poder-nos-la enviar"

• "No massa cosa. Molt senzill"

• Harbour Light Motel Puntuació: 8

"L'atenció de l'Alan, la persona que ens rebre el dia de la nostra arribada, que va haver d'esperar-nos fins a la 1.30 am per fer el nostre check-in per culpa de l'avaria d'un ferri que ens va endarrerir. No només això, sinó que encara ens va dedicar uns minuts a recomanar-nos idees sobre què fer durant la nostra estada."

• Painted Turtle Guesthouse Puntuació: 10

"Està molt ben situat"