Valtellina Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De attente mensen die er werken. Fantastisch personeel”

• Hotel Eira Beoordelingsscore: 10

“prima hotel met zeer uitgebreid ontbijt buffet en s-avonds prima restaurant / pizzeria”

• Hotel Crimea Beoordelingsscore: 10

“De kamer was gemakkelijk bereikbaar per lift. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Parkeren gratis op de tegenoverliggende parkeerplaats. Lokatie heel centraal en toch rustig.”

• Albergo Meublè Stelvio Beoordelingsscore: 6

“Locatie”

• Hotel 2000 Beoordelingsscore: 9

“Gastvrij en heel lekker gegeten in het restaurant. Een keuzemenu met lokale gerechten. Ook ontbijt was prima geregeld.”

• DOMUS CAVOUR Rooms&Suites Beoordelingsscore: 9

“Prachtig hypermodern modern klein design hotel. Alles perfect, uitstekende bedden. Goede locatie.”

• Hotel San Lorenzo Chiavenna Beoordelingsscore: 10

“Prachtig ingerichte kamer met mooie badkamer. Alles modern en comfortabel ingericht”

• Eden Hotel Beoordelingsscore: 9

“Mooi modern hotel. Uitstekend uitgeruste kamer. Prima bedden. Fantastische parkeergarage. Zeer vriendelijk personeel.”

• Design Suite Tirano Beoordelingsscore: 8

“De vriendelijke ontvangst bij de baliemedewerker die door de regen met ons meeliep naar ons verblijf”

• Hotel La Rotonda Beoordelingsscore: 9

“De dames waren bijzonder vriendelijk. We mochten de volgende dag zelfs onze spullen gewoon op de kamer laten staan, omdat die die dag niet geboekt was. Dat maakte het extra prettig! Geweldig geslapen ook en de Bernina Express rijdt voor het hotel door de straat!”

De 30 beste hotels in: Valtellina