2. Hotelbeoordelingen Australië
  3. Hotelbeoordelingen Australië
Tropical North Queensland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Dreamtime Travellers Rest Beoordelingsscore: 10

“Super fijn en knus hostel! Het ziet er onwijs leuk uit met leuke en fijne zitplekjes en veel planten. Fijne slaapkamer. Kan het alleen maar aanraden.”

• Heritage Cairns Hotel Beoordelingsscore: 8

“Handige locatie na aankomst op luchthaven Cairns en als overbrugging naar ophalen camper.”

• Malanda Lodge Beoordelingsscore: 8

“Nette, gerenoveerde kamer in een prachtige en goed onderhouden tuin. Het restaurant is een gezellige, sfeervolle ruimte.”

• Daintree Manor B&B Beoordelingsscore: 10

“Een pareltje midden in het regenwoud. Wij hebben hier een erg comfortabel verblijf gehad. Het ontbijt was heerlijk en de eigenaars staan altijd voor je klaar en zetten continu een stapje verder voor hun gasten. Wij zouden hier zeker opnieuw verblijven!”

• Travellers Paradise Beoordelingsscore: 8

“Fijne en schone gemeenschappelijke ruimten, vriendelijke host, super goede locatie”

• Crystalbrook Flynn Beoordelingsscore: 9

“de kamer, het uitzicht en de locatie waren prima”

• Drift Palm Cove Beoordelingsscore: 8

“Ruim accommodatie met 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer en complete keuken en dat voor prijs van een normale hotelkamer. Goede ligging, eigen parkeerplaats.”

• Eco Village Mission Beach Beoordelingsscore: 8

“Ligging van het huisje, zo rustig (laagseizoen), omringd door regenwoud en je loopt zo naar het strand. Leuk zwembad. Huisjes prima comfort en voorzieningen”

• Safari Lodge Beoordelingsscore: 8

“Er is niet veel keuze op deze locatie maar dit is prima bevallen was een leuk huisje netjes en schoon en het lag centraal voor wat we wilden doen in Cape tribulation”

• Cape Trib Beach House Beoordelingsscore: 10

“Super locatie. Heerlijk afgelegen, maar dicht genoeg bij de aanwezige voorzieningen. Goede, vriendelijke service. Eten goed. We hebben een kassuwaris met kuiken in onze achtertuin gezien! 😃”

De 30 beste hotels in: Tropical North Queensland