2. Hotelanmeldelser for Australien
  3. Hotelanmeldelser for Australien
Tropical North Queensland Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Vi boede i en villa, der var rent og pænt. Dejligt med køleskab og frys. Stor seng, aircondition. 2 kogeplader og mikroovn. Lille terrasse og dejligt saltvandspool. Personalet var meget venlige og servicerende. Flot strand til lange gåture"

• Travellers Paradise Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt centralt, og styr på tingene"

• Bounce Cairns Point fra anmeldelser: 1

"Billige øl"

• Coral Tree Inn Point fra anmeldelser: 8

"Atmosoheren, poolen,"

• YHA Cairns Central Point fra anmeldelser: 9

"Pænt og rent samt en dejlig atmosfære. Godt og rent køkken"

• Hotel Tropiq Point fra anmeldelser: 7

"Poolen var virkelig lækker, utrolig flot design og kunne se flyvende ræve om aftenen!"

• Cairns Rainforest Retreat Point fra anmeldelser: 10

"Eksotisk, smukt, fredeligt, eventyrligt"

• "Unik mulighed for at leve i fuld komfort i skovens dybe, stille ro. Det var så enestående en oplevelse at være omgivet af regnskoven og dens dyreliv på dén måde. Foder til både fugle og skildpadder gav oplevelser med fugle og håndfodring af possums på terrassen samt ivrigt klatrende "ninja turtles" ved floden, som vi vil huske for altid. Fantastisk venlig og hjælpsom vært, der bl.a. bistod med at få booket en udflugt til "The Bat Hospital". Kan ikke anbefale dette sted nok - det er en enestående oplevelse! Hvis ikke det lå på den anden side af jorden, ville vi helt sikkert komme igen. PS: Vi så også næbdyr af flere omgange. Både fra udsigtsstedet "The Boulders", men også fra vores feriehus' terrasse med kig til floden."

• Palm Royale Cairns Point fra anmeldelser: 6

"Poolsne var rigtig flotte og gode."

• Cairns Sheridan Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Rigtig dejlig aftensmad på restauranten. Meget hjælpsomme i receptionen"

De 30 bedste hoteller i Tropical North Queensland