2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Hotelanmeldelser for Portugal
Trás-os-Montes e Alto Douro Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Casa das Pipas / Quinta do Portal Point fra anmeldelser: 10

"* Fantastisk roligt og smukt sted. * Super venlig og hjælpsom mand i receptionen. * Masse af deres egne gode vine og portvine kan købes på stedet til meget rimelige priser. * Dejlig morgenmad."

• Quinta da Seixeda Point fra anmeldelser: 9

"D"

• Residencial Encontro Point fra anmeldelser: 10

"Det lå virkelig centralt og personalet var meget søde. Rent og dejligt 🌞"

• Ventozelo Hotel & Quinta Point fra anmeldelser: 10

"Lækker morgenmad med frisk juice og alt hvad man kunne tænke sig. Det var et fortryllende sted. Udsigten fra poolen findes ikke bedre noget sted. Ren luft og udsigt til endeløse fine vinmarker."

• Quinta Manhas Douro Point fra anmeldelser: 8

"Personale, udsigt, pool, morgenmad, værelser, terasse, service. Fantastisk sted"

• Hotel Regua Douro Point fra anmeldelser: 6

"Let at komme til via tog"

• Casa das Pipas / Quinta do Portal Point fra anmeldelser: 10

"Vi har været der før, og stadig et fantastisk sted at besøge, dejlige vine i køleskabet og lækker morgenbuffet."

• A Lagosta Perdida Point fra anmeldelser: 9

"De rolige og de autentiske omgivelser. Enestående opmærksomt og hjælpsomt personale. Hyggeligt at gæsterne spiser sammen."

• Hotel Tic Tac Point fra anmeldelser: 8

"Lille men godt"

• Ventozelo Hotel & Quinta Point fra anmeldelser: 10

"Absolut fantastisk hotel. Smukt beliggende og super lækkert. Vi var der 2 dage og nød både hotel, pool og restauranten. Kortet var ikke stort - men jeg tror vi var rundt om alle retterne (vi var 14 mand). Fælles for dem alle var høj kvalitet og veltilberedt. Dertil et godt udvalg af vine. Absolut en anbefaling værd!"

De 30 bedste hoteller i Trás-os-Montes e Alto Douro