2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner Trang Province
Trang Province Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Mook Ing Lay Gästbetyg: 9

”Pittoreskt,mysigt, välstädat nära piren. Prisvärt och mycket vänlig personal som trots knackig engelska hjälpte oss med det vi behövde - som att tvätta kläder osv Rekommenderar att äta frukost på Miss Island bakery Koh Mook - bästa bowles jag ätit på resan.”

• Ban Ao Thong Gästbetyg: 8

”Perfekt läge 😊”

• Koh Mook Bamboo Bungalows Gästbetyg: 10

”Det var supertrevlig och hjälpsam personal. Restaurang som serverade alla måltider. Fräscha bungalows med fräscha badrum.”

• ”Den var helt ok för att vara i Thailand”

• Kradan Beach Resort Gästbetyg: 6

”Läget jättebra”

• Phumiphat resort Koh Mook Gästbetyg: 10

”Helt otroligt fint boende, rymliga fina bungalows. Rent snyggt och frukosten serverades på den egna altanen efter önskemål om vad du vill ha. Ägaren är extremt serviceminded, hjälper till med allt, hyrde ut mopeder och tipsade om platser på ön. Uppgraderade till större bungalow. Hjälpte oss att boka en longtail för resan vidare till nästa ö. Skulle inte välja att bo någon annanstans om jag återkommer till Mook, rekommenderas verkligen!”

• The Reef Resort Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig resort härligt rent vatten lika då strandområden fanns inget skräp. Maten var mycket god och menyn tilltalade oss mycket. Bra frukost med det mesta man behöver. Så denna resort rekommenderar jag varmt, kommer besöka denna resort igen.”

• ”Bra läge. Ok bungalow, enkelt”

• ”Poolen, personalen och maten.”

• ”Frukosten var i perfekta miljön, personal var trevlig och glad, vilket uppskattas mycket! Men viktigaste av allt är ägaren Sam! Han hjälpte mig enormt då jag hamnat i problematisk situation när mobilen gick sönder. T.o.m. gav mig kontanter så att jag skulle fixa problem. Mycket TACK till dig Sam, en av de effektivaste personen och ägaren av resorten, som jag har träffat!!!”

De 30 bästa hotellen i Trang Province