2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Thessalia
Thessalia Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Amalia Hotel Kalambaka Point fra anmeldelser: 9

"Store værelser, stor terrasse, god beliggenhed for meteora, venligt personale, god morgemadsbuffet"

• Hotel Edelweiss Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig god beliggenhed. Meget centralt. Gode tips fra personalet om tur til Meteora."

• Hotel Kosta Famissi Point fra anmeldelser: 10

"Ualmindeligt venligt og imødekommende personale. Rigtig god morgenmad med rigt udvalg. Fremragende udsigt mod Meteora"

• Meteora Hotel at Kastraki Point fra anmeldelser: 10

"Jeg kunne stort set lide det hele. Sød og venlig personale og de laver en lækker morgenbuffet og dejligt mad. Vi vil helt sikkert godt komme igen, vi blev ikke hel færdig med at se seværdigheder."

• Hotel King Point fra anmeldelser: 6

"Det var midt i centrum. Personalet var flinke og hjælpsomme med booking af tur til Meteora ."

• Hotel Doupiani House Point fra anmeldelser: 10

"Hotel Doupiani er et enestående hotel , rart og flot beliggende med enestående venligt, hjælpsomt og imødekommende personale . Dejlig morgenmad der kunne indtages på den smukke terrasse med flot udsigt."

• Hotel Doupiani House Point fra anmeldelser: 10

"En dejlig buffet hvor der var både lokale råvarer og hvor der både var simple og sunde muligheder men samtidig stor variation"

• Hotel Rene Point fra anmeldelser: 10

"Venligt personale god morgenmad udsigten"

• Hotel Alexandros Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet har en helt fantastisk beliggenhed og et servicemindet personale."

• Kala Nera Panorama Point fra anmeldelser: 10

"Smukt Rent Sødt personale Område Udsigt"

De 30 bedste hoteller i Thessalia