2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen Polen
Szklarska Poręba Region Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel EUROPA - Górnicza Strzecha Beoordelingsscore: 8

“Fijn, rustig hotel met rustige locatie. Het ontbijt was heel goed verzorgd. Afhankelijk van hoeveel mensen er in het hotel zijn is er ook een avond eten buffet, anders kun je een pizza bestellen, dit was af en toe een beetje onduidelijk maar het buffet was gewoon goed eten, Pools en genoeg keus. Koffie en thee kon je gewoon onbeperkt pakken gedurende de dag. En de koffie uit de automaat was uitstekend.”

• Ośrodek Wypoczynkowy Olimp Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was goed verzorgd. Lekkere Poolse gerechten, vers fruit en elke dag weer een verrassing in de warme bak. Tip: zorg wel dat je er op tijd bent, want sommige dingen (m.n. losse toetjes) worden niet aangevuld. Aardig personeel over het algemeen, maar spreekt eigenlijk alleen Pools. Watertank op de gang om gratis je flesje met koud water bij te vullen, maar ook voor het warm water voor bijvoorbeeld thee. Het hotel ligt op een mooie plek tussen de bomen, op loopafstand van het centrum (15 minuten) en dichtbij wandelpaden naar het bos en de waterval.”

• Hotel Las Piechowice Beoordelingsscore: 7

“Indien zelf met de wagen is de locatie prima maar een auto heb je wel nodig. Kamer redelijk ruim en redelijk proper helaas met slechte bedden. Het hotel was druk maar niet storend, eender een familiehotel. Zwembad hebben wij niet gebruikt en kunnen wij dus niet beoordelen; Ruim ontbijt met voldoende keuze”

• Villa Wernera Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Goed ontbijtbuffet.”

• “Uitstekend, splinternieuw hotel. Alles is top: de kamer (met balkon en zelfs een kitchenette), het wellnessgedeelte, het ontbijt en het dinerbuffet (voor slechts PLN 90). Beste hotel dat ik op mijn reis door Polen heb gehad. De dag dat ik het hotel had werd de kamer voor een uitstekende prijs aangeboden (PLN 310), maar ik zag later dat je soms ook veel meer betaalt.”

• Hotel Las Piechowice Beoordelingsscore: 1

“Buitenkant zag er goed uit. Receptie ook nog.”

• Platinum Mountain Hotel&SPA Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime kamer Het was schoon, goede bedden Voor onze dochter genoeg te doen”

• Hotel Bergo Resort & SPA Beoordelingsscore: 10

“Top ontbijt, prachtige locatie, heel mooie grote ingerichte kamers, zalig bed! Heel mooie omgeving midden in de natuur!”

• Pokoje Gościnne Cichosza Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was zeer prima in orde , gevarieerd en iedere dag telkens wel iets nieuws”

De 20 beste hotels in: Szklarska Poręba Region