2. Opinions d'hotels de Dinamarca
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Syddanmark
Syddanmark Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Casa Køster studio Puntuació: 4

"Llit comfortable. Habitació gran. Hi ha aparcament gratuit."

• Diagonalkroen Puntuació: 6

"A 20 min d Legoland. Esmorzar correcte."

• Gregersminde Puntuació: 10

"És una petita casa de fusta, molt bonica per dins. Petita, però per tres persones està molt bé. Ho te tot. La cuina petita però correcte. Tot molt nou tot per dins, fins i tor els estris de cuina. La nevera refresca bé i la wifi ràpida. Està a un parell de KM de Billund i te aparcament. És una sort trobar un allotjament així."

• "L'habitació és àmplia, el llit gran i còmode. El bany compartit, no hem tingut que esperar per fer-ho servir i estava net. Està a mitja hora caminant del centre. Es pot aparcar al carrer i la propietaria ens va fer bones recomanacions per anar a sopar. El barri és tranquil i agradable per a passejar."

• Kristinebjerg Puntuació: 9

"Tenir una cuina completa, nevera i menjador on poder menjar. Estàncies comunes a les demés habitacions."

• Sdr. Omme Kro & Hotel Puntuació: 8

"Lloc tranquil i ben conservat"

• City House Puntuació: 10

"Ens ha encantat la ubicació, que es un apartament molt pràctic i que ho té tot. La decoració fa que et sentis a un lloc tranquil, per relaxar-te després de passejar per la ciutat, que també ens ha enamorat. Marxem amb la sensació que ens agradaria haver-hi estat dos nits."

• "L'espai exterior ampli"

• "Bona situacio! Instal.lacions amplies!!"

• Jensens B&B Puntuació: 10

"Tot! Molt be. Ideal per anar a legoland"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Syddanmark

A partir de 54.836 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com