2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen Polen
Sudetes Mountain Range Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Fenix Beoordelingsscore: 9

“aangenaam hotel, schuin tegenover het station. om de hoek is een zabka voor de late honger en dorst. Achter het hotel is een overdekt terras waar je in een beschouwelijke atmosfeer kunt roken.”

• Hotel Restauracja Caspar Beoordelingsscore: 9

“Mooi hotel. Netjes en schoon. Ontbijt uitgebreid en heerlijk!”

• Villa Wernera Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Goed ontbijtbuffet.”

• Pałac Łagów Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooi hotel, prachtige kamers en heel vriendelijk personeel. Heel goede keuken en uitgebreid ontbijt”

• “Uitstekend, splinternieuw hotel. Alles is top: de kamer (met balkon en zelfs een kitchenette), het wellnessgedeelte, het ontbijt en het dinerbuffet (voor slechts PLN 90). Beste hotel dat ik op mijn reis door Polen heb gehad. De dag dat ik het hotel had werd de kamer voor een uitstekende prijs aangeboden (PLN 310), maar ik zag later dat je soms ook veel meer betaalt.”

• Pałac Spiż koło Karpacza Beoordelingsscore: 9

“Hele leuke locatie: een 18e-eeuws kasteeltje in een mooie omgeving. Zeer ruime kamer in stijl ingericht. Het diner in het restaurant was prima en voor een schappelijke prijs. Het ontbijt is niet in buffetvorm, maar wel royaal. Lastig is wel dat je niet zelf koffie kan pakken maar dat je voor elk kopje het personeel moet vragen, dat niet altijd aanwezig is.”

• “Kamer douche ontvangst”

• “Zoals steeds een heerlijk verblijf in een mooi kader en goed ontbijt. Zwembad en sauna hebben wij niet gebruikt dus kan ik niet beoordelen maar hotel met mooie tuin en omgeving zijn een prima plaats om tot rust te komen.”

• Pałac Łagów - Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi hotel en zeer mooie omgeving”

De 30 beste hotels in: Sudetes Mountain Range