2. Opinions d'hotels de Israel
  3. Opinions d'hotels de South District Israel
South District Israel Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Ein Gedi Kibbutz Hotel Puntuació: 9

"La seva distribució tipus resort és molt bona. El seu Spa és extraordinary. Apart de la gran localització i les vistes al Mar Mort, el que més ens va agradar és que tinguéssin un bany turc i una piscina amb aigua del Mar Mort, apart de tot el demés."

• Yaeli's Puntuació: 9

"Net, aire acondicionat a cada habitació, cuina equipada, aixeta d’aigua purificada freda, aparcament a la plaça del costat del pis sense cost, 3 habitacions dues amb llit de matrimoni i l’altra amb dos llits. Llits còmodes. Hi havia una tovallola per cada un i un armari amb d’altres addicionals pel nostra us si era necessari."

• "El restaurant. Varem sopar les tres nits, un bufet prou variat i les postres delicioses. L'encarregat de la sala Ofek molt amable, l'última nit ens va obrir una ampolla de vi negre.."

• Nadia Hosting Dead Sea Puntuació: 8

"Gent amable, lloc tranquil, a 10' amb cotxe del centre turístic."

• "El que ens ha agradat ha sigut el lloc, pero no ha complert amb les nostres expectatives. El lloc queda totalment incomunicat, el mar mort no és accesible per banyar-se cosa que no sabíem fins que vàrem arribar allà, i per agafar un bus per anar a la zona per banyar-te està a 1 hora amb bus."

• "Espectacular"

• Selina Ramon Puntuació: 10

"Las instalaciones del campamento y el paisaje que las rodea son espectaculares. También me ha gustado conocer otros viajeros"

• "En general correcte"

• Nadia Hosting Dead Sea Puntuació: 7