2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser for Danmark
Sønderjylland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Holiday home Aabenraa LXV Point fra anmeldelser: 1

"Der var nogle gode senge. Flot natur."

• City Breakaway Point fra anmeldelser: 8

"Fint sted, beliggenhed og indretning. Jeg ville bruge det igen. Der ligger en Rema lige overfor, så der kan handles på 5 min."

• Vejbæk B&B Point fra anmeldelser: 8

"Overraskende hvor pænt det er og stort. Dejligt til prisen, det er ikke bare et værelse man lejer, men en hel lejlighed. Det hele er super indrettet og med god komfort. Gode store regulære rum, med udgang til en lille altan fra stuen. Dejlig stort køkken med alt i køkkenudstyr og spisestue."

• Hellesvang Point fra anmeldelser: 8

"Venlig vært. Billig overnatning. God beliggenhed."

• Holiday home Sydals LXX Point fra anmeldelser: 6

"Hyggeligt sommerhus med hvad der skal være af udstyr."

• Naturperlen Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed og faciliteter helt i top. Især udsigten er vidunderlig! Værterne var meget venlige og imødekommende, og man følte sig hurtigt hjemme. Skønt med trampolin og dyr til børnene. Oplader til elbil fungerede upåklageligt med Monta-appen. “Lav-selv” formatet for morgenmaden var en fin løsning for en børnefamilie som starter tidligt."

• SKAU Beach View Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt værelse med mulighed for let madlavning. Dejligt med kaffe bønner og chokolade"

• Havudsigt Point fra anmeldelser: 10

"Billigt, stort og smukt område. Nemt at finde, og der var de ting, vi skulle bruge. Helt perfekt til prisen. Fleksibelt at kunne komme sent."

• Mersted Holiday House Point fra anmeldelser: 10

"Utroligt venligt og imødekommende værtspar, som stod klar til at tage imod os ved ankomst."

• City Harbour House Point fra anmeldelser: 10

"Lækker lejlighed/byhus som lå lige ned til havnen. Kort gåtur og så var man i gågaden. Nem tjek ind med kode på døren - der var en lille hyggelig gårdhave med havemøbler. Et sted vi meget gerne kommer igen hvis vi skal til Sønderborg"

De 30 bedste ferieudlejninger i Sønderjylland

baseret på 11.844 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com